İşte dünyanın en hızlı ekran kartı

AMD/ATI'nin Radeon HD 4870 X2 ekran kartı iddialı sloganıyla piyasada: Dünyanın en hızlı ekran kartı

AMD'nin grafik çipleri dünyasına bomba gibi düşen 4800 serisi GPU'larının tepe noktası olan Radeon HD 4870'in gücünü ikiyle çarpan Radeon HD 4870 X2 ilk kez Sapphire markasıyla piyasada.

750MHz'lik iki adet HD 4870 GPU içeren kartta grafik işlemcilerin her biri 1 GB'lık 900MHz GDDR5 belleğe bağlı çalışıyor. Çift slot soğutmaya sahip olan kart standart DVI ve TV-Out'a ilaveten HDMI çıkışına da sahip. AMD'nin Crossfire X teknolojisi sayesinde bir kart daha ilave edildiğinde 4 GPU gücüne ulaşmaya imkan veren HD 4870 X2 yaklaşık 550 dolarlık bir fiyat etiketine sahip.

Fiyatı yüksek bulan oyun meraklılarına 400 dolardan satılacak HD 4850 X2'lerin yakında piyasada olacağını da hatırlatalım.

Okuyucu Yorumları

Toplam 20 Yorum

İyide allah aşkına söylermisiniz son bir senede çıkan kartların hangisi uzun ömürlü olabildi. Hangi oyundan kim randıman alabildi. Eskiden en baba kartı alınca 2-3 yıl idare eder ve sorunuda olmazdı. şimdikiler şeker gibi elimizde eriyor, bi oyunu sorunsuz tam bitiren kişilerin sayısıda azaldı. Forumlar hep yok oyundan attı, yok ısıdan attı, kart yandı, yok ekran kartı 100 derece, hata mesajı verdi, driverı hatalı…v.b. yazılarla dolu. acayip çembere almış durumdalar. PS3 te öyle onda bile sorunlar var, oyunların fiyatı, güncellemeleri, ısısı… GELİN BİZ GENE ESKİSİ GİBİ SOKAĞA ÇIKIP OYUN OYNAYALIM. Şimdiki nesile üzülüyorum

ps3 oyunu alcama gider 600 dolar a ekran kartı alıp paramı en azından daha mantıklı bişile çarçur etmiş olurum ps3 te mantık oyunlardan para kazanmak ve bu kart en az 2 sene oyunları very high da çalıştırır atiye tebrikler nvidia ya ii çalışmalar:D

ps3 oyunu alcama gider 600 dolar a ekran kartı alıp paramı en azından daha mantıklı bişile çarçur etmiş olurum ps3 te mantık oyunlardan para kazanmak ve bu kart en az 2 sene oyunları very high da çalıştırır atiye tebrikler nvidia ya ii çalışmalar:D

Tabiri caizse hayvani bir ekran kartı. Crossfire ile düşünemiyorum:) Yalnız fifa2007 yi kaldıran ekran kartı bana yetiyor! Oyunlarla pek aram yok da...

takip etmek imkansız, daha yeni zotac 9800GTX AMP aldık, bakalım ne kadar dayanacak . . .

Ülkemizde ne zaman satışa çıkar?

Arkadaşlar bu kart hakkında ayrıntılı testler 'i dün alienware resmi internet sitesinde görmüştüm. Crysis ve yeni çıkan oyunlarda gördüğüm test sonuçları mükemmeldi. Canavar gerçekten bu kart en az bir buçuk sene güncelliğini korur gibi. 3 senede rahat işinizi görür.

ilk mesajı yazan arkadasa sokakta oyun konusunda katılıyorum ikinci konuda tarafsız kalmayı tercih ediyorum, bende gercekten yeni nesile uzuluyorum soyle etrafıma baktıgımda yeni nesil cok dayanıksız gorunuyor okuyan gencler size sesleniyorum gidin uzun essek yaglı kayıs :) oynayın yaglı kayışı oynamayı bilmiyorsanız ben ögretebilirim benide oyuna alırsanız :)

bizim caddede yazın sürekli çocuklar top oynuyor.Bazen(herzaman) gürültüden çıldıyor insan.İçimden niye ananız babanız size bilgisayar almıyo diyorum.Kurun bi LAN party, açın bi Fifa kurtlarınızı orada dökün

Sanırım siz hic sokakta top oynamadınız düştüğünüzde acısı fazla oluyor ama işin şu boyutu var az gelişmiş ülkelerde çocuklar devamlı olarak bilgisayar başında yeni ama gelişmiş ülkelere baktıgınızda sokakta danslar kaykaylar bisiklet şovcular yani tamamen vucuda direnç katacak aktiviteler ama bizde tek kazanabildigimiz aktivite oturmak bu konuda cok basarılı olacağız yeni nesilde hep masa başı işi arayacak :) bulursanız

hebebe hobo ede bi bi bii,
Sey pardon dilim tutulduda :D

arkadaşlar bu kartt tam canavar fiyatı 400 dolar çıktığı gibi şahsen alıcam tavsiye ederim ati 4870x2

ii bari diğer modellerin fiyatlarını düşürsünler özellilede türkiyede

bende çıkmasını bekliyorum bide amd phenom 9950 2,6 alırsm tam bi çanavar olur:D

iyi hoş ama diğer ürünlerin fiyatları az daha düşse süper olacak.

indirim!!!!

Ben yeni 1 sistem topladım aynen sapphirin kartını aldım.Gayet memnunum.Crysis Cod 4 keyifle oynuyorum.

ben her zaman ekran kartı envidia işlemci olarak amd ikisini birleştirdiğiniz de müthiş bir melez sistem olur ben böyle yaptım gayet memnunum

AMD artik INTEL i Gecti AMD 9550 Li Bi Makina Bide Bu ekran Karti MSI Yada ASUS delux BoardLa Bi bilgisayar Toplucan varyaa.... PeF BEE :D

arkadaşlar Intel iyi marka ama performansı fiyatına göre pek iyi değil.
AMD ve nVidia'nın nForce anakartına sahibim ve ekstradan bir tane grafik kartım var ama AMD ile aldığım performansı Intel'de almadım.Neyse
ATI böyle bir şey üretmiş ama genellikle ürettikten sonra destek açısından pek iyi değil.Mesela nVidia her konuda kullanıcılara ve oyunculara hep yeni driverlar olsun oynlara yeni özellikler (PhsyX gibi bişey) olsun hep daha iyi oldu.Bence ATI öncelikle destek hattına önem vermesi lazım.

arkadaşlar Intel iyi marka ama performansı fiyatına göre pek iyi değil.
AMD ve nVidia'nın nForce anakartına sahibim ve ekstradan bir tane grafik kartım var ama AMD ile aldığım performansı Intel'de almadım.Neyse
ATI böyle bir şey üretmiş ama genellikle ürettikten sonra destek açısından pek iyi değil.Mesela nVidia her konuda kullanıcılara ve oyunculara hep yeni driverlar olsun oynlara yeni özellikler (PhsyX gibi bişey) olsun hep daha iyi oldu.Bence ATI öncelikle destek hattına önem vermesi lazım.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir