LG G3 Stylus'u elimize aldık ve denedik!

LG'nin yeni "kalemli" telefonu G3 Stylus'u IFA 2014'te deneme şansı bulduk!

LG G3 Stylus'u elimize aldık ve denedik!

LG G3 Stylus, amiral gemisi G3'ün stilini daha uygun fiyatlı, üstelik kalemli bir telefona taşımayı amaçlıyor. Bununla birlikte fiyatla ilgili herhangi bir duyuru yapılmadığından, G3 Stylus'un gerçekte ne kadar ucuz olacağını henüz bilmiyoruz.

Orta seviye bir telefon olan LG G3 Stylus'un muhtemelen Galaxy Note 4 ile rekabet etmek gibi bir derdi yok. G3'ün büyüleyici QHD ekranına G3 Stylus'ta rastlamıyorsunuz. Bunun yerine size 5.5 inç'lik bir qHD (960 x 540) IPS ekran sunuluyor.

Telefonun çözünürlüğü size düşük gelmiş olabilir, ancak metinlerin son derece okunaklı olduğunu ve görüntü kalitesinin bu seviyedeki bir telefon için yeterli olduğunu söylemeliyiz.

G3 Stylus, her ne kadar G3 ile aynı tasarım öğelerini paylaşıyor olsa da biraz daha ağır ve elde daha ucuz bir hissiyatı var. Cihazın güç düğmesi arka tarafında yer alıyor, ancak ekrana çift dokunarak telefonu uyandırabildiğiniz için, bu düğmeyi kullanmanıza pek gerek kalmıyor.

G3 Stylus'un kalemi ve diğer özellikleri

Kalem, telefonun sol üst tarafından içeriye doğru giriyor. Ancak kalemi kullanırken dikkat etmenizde fayda var, çünkü oldukça kırılgan görünüyor. G3 Stylus'tan Samsung'un S Pen'ine benzer bir deneyim bekleyenler, hayal kırıklığına uğrayacaklar.

Samsung'un kalemi kadar isabetli bir ucu olmayan kalemin isabetinin yüksek olmadığını da söyleyelim. Dolayısıyla G3 Stylus'la not yazmak için önce ona alışmanız gerekiyor.

1.3GHz dört çekirdekli işlemci ve 1GB RAM'le gelen telefonun depolama alanı, sadece 8GB. Yani G3'e göre büyük oranda kırpılmış bir telefonla karşı karşıyayız. Cihaz, Android 4.4.2'nin yanında LG'nin kendi geliştirdiği bir dizi yazılımla geliyor..

LG G3 Stylus, 13 megapiksellik bir arka kamera ve 1.3 megapiksellik bir ön kamerayla geliyor. IFA 2014'te yaptığımız denemelerde G3 Stylus'un detaylar bakımından zengin fotoğraflar çekebildiğini gördük.

İlk kararımız

LG G3'ün daha ucuz hissiyatlı, kalemli bir sürümüne piyasada ihtiyaç olup olmadığı tartışılabilecek bir konu. Cihazın ekranının düşük çözünürlüğüne rağmen iyi olduğunu ve performansının kabul edilebilir seviyede olduğunu söylemek gerekiyor. Ancak açıkça konuşmak gerekirse G3 Stylus, Asya ve Güney Amerika gibi pazarlara yönelik geliştirilmiş gibi görünüyor ve ABD, Avrupa, Türkiye gibi pazarlarda resmi olarak satışa sunulmayabilir

Zeynel A. Öztürk

Okuyucu Yorumları

Toplam 74 Yorum

htc desire 820 ye nezaman bakacaksınız üstad yahu

Gereksiz bir model.

@09 Eylül 2014 11:37 sen de boşuna nefes alıyosun

lg güzel telefonlar yapıyor

Bence sade ve guzel

güzeeeeellll (.Y.) yada (.)(.) anlayan anladı ;) küfür değil.:)

lg g3 stylus kulllanıyorum.Bilgileri güncellememişsiniz. Kalem sol üstte değil sağ üstte ve fiyatı 999 tl ve şuan türkiyede satışta olan bir telefon. ben kullanıyorum sarjı çok kullanışlı ve dayanıklı ve çözünürlük gayet güzel ayrica kalemi hicte kırılacak gibi degil gayet sağlam ve güzel. kullanıcı yorumu yapiyorum kendim bizzat. alan pisman olmaz :)

@09 Şub 2015 03:02 telefonun oyun performansı nasıl alacağımda

@09 Şubat 2015 03:02 bende de aynisini var telefona asik oldum ancak TELEFON HATALI simdi ikinci kez degisim icin gondercem bikdim artik bunun ekran sorunundan

@20 Nisan 2015 00:48 iyi aksamlar arkadaslar bende cihazı dun aldim ilk izlenimlerime göre cihaz mukemmel görünüyor. Ama arka kamerasina cok takildim. 13 mp yaziyor ama cektigim fotograflara bakilirsa hic 13 mp gibi gelmiyor. Discovery nin kamerasiyla kiyasladigimda discoverynin arka kamerasinin daha kaliteli oldugunu gördüm halbuki discovery ninki 8 mp. Ne yapmami onerirsiniz?

@22 Nisan 2015 20:27 kamera ayarlarindan yapiyosun 13 mp yap bide vidyo cozunurlunude ayarla bende aynini yasadim bende internette sorun yasiyorum hep e gisteriyo cok yavas neti var

@20 Nisan 2015 00:48 ne oluyoki ekrana gonderiyon

Bende katiliyorum ve bende kullaniyorum

@22 Nisan 2015 20:27 Aslında mp fazla takılmayın çok iyi mp kameralar daha düşük olanlardan daha kalitesiz çekebilir yüksek mp genelde flaşta güzel çeker.

@22 Nisan 2015 20:27 kamera ayarlarindan on ve arka kamerayı ayarlayabilirsin 8 mp arka kamerayı 13 yapınca inanılmaz fark ediyor on kamerada 1 mp e yükseliyor

@09 Şubat 2015 03:02 LG G3 STYLUS telefonyaklaşık kaç saatte 0 dan yüzde yüze geliyor

@20 Nisan 2015 00:48 nasil ekran sorunu ne gibi

@22 Nisan 2015 20:27 kardes bnde kullaniyom fakat resimleri galeriye giripte ac direk kameranin yaninda bulunan fotograflar kismina tiklama

@09 Şubat 2015 03:02 aynen bende yeni aldım ve çok memnuum lg den özellile staylus

@20 Nisan 2015 00:48 ne var ekranında sorun sende belki

Bencede cok guzel isinma yok pil omru ekran buyuklugu gecisler fiyati goruntulu konusmayi bilmiyorum varsa harika olur tavsiye ederim

Alıyorum teşekkürler

@06 Nisan 2015 02:14 alma kardeşim dandik

@23 Eylül 2015 02:53 niye dandikmiş

Bence muthis bir telefon. Gayet hizli ve isinmiyor.donmuyor

Htc desire 616 kullandim 6 ay kadar ama bu telefondan cok memnunum.tek sorun on kamera kotu

Ben de alacağım da cihazın sorunları veya hataları varsa yazarmısınız pişman olmayayım sonradan ayrıca HTC desire 620 G ile kıyaslayınca htc daha iyi gözüküyor sizce hangisi daha iyi teşekkürler

@14 Mayıs 2015 00:35 sakın htc alma lg daha iyi

güzel alın tavsiye ederim

Ben kullaniyorum 3 ay oldu hic biseyinde sorun yok

ben cihazi aldim bi aydir kullaniyorum guzel telefon memnunum fakat tek skntisi internett e gozukuto hep hic bi siteden vidyo acamiyorum.acaba aveayi arayip net ayarimi yaptircam bilemedim.yardimci olursaniz memnun kalirim

lg g3 stylus kullanıyorum 1 ay olmadı bile belki telefonu alalı ama şu son 2 haftadır çok kasıyor kendini ve mesajlasırken kilit ekranıı geliyor bianda. bazen 15-20dk telefon ekran ışığı açılmıyor hiç memnun kalmadım telefondan ne yapmam gerek 3 program yükledim daha birşeyde yüklemedim ve 950tlye aldıım yardımcı olur musunuz ne yapmam gerek.

@01 Haziran 2015 01:29 la yürü alakası yok mis gibi telefon.almayı düşünen arkadaş lar kesinlikle tavsiye ederim. Tek sorun selfie

@01 Haziran 2015 01:29 servisine gonder benim telefonum 9 ay oldu ne donuyor ne kasiyor hicbir sorun yasamadim hatta internetten flim bile rahatca izleyebiliyorum te sikintisi on kamerasi ev ortaminda guzel cekmiyor bunuda dun vodafon bayiinde anladim orda kamerayi acinca gayet fuzeldi sanki sihirli bir degnek deymis gibi ama gercekten sorunsuz haruka bir telefon

telefonu aldım güncelleme vardı yaptım şimdi kasıyor çözümü nedir

@09 Haziran 2015 00:01 Bi güncelleme daha gelmiş olabilir

Gayet iyi bir telefon ben kullaniyorum mukemmel :)

800-900 liraya iyi bir telefon alınılabilinir mi hangi telefon alınmalı

@18 Haziran 2015 15:10 iphone 4s olabilir

Gayet güzel ve kullanışlı çok memnunum

Bence yeterli bi cihaz on kamera iyi degil benimki cift hatli made in cin yaziyo bu tel kore degilmi

Bende alicam aynisindan iyimi kotumu bilemedim

Merhaba arkadaşlar Ben telefonu aveadan alıcam. Sorduğumda güzel telefon LG kalitesi gönül rahatlığıyla kullanabilirsin dediler. Bunun dışında Samsung galaxy grand 2 vardı ama nedense samsunga pek sıcak bakmıyorum. Size soracağım ben sadece Clash of Clans ve Dream League Soccer oynuyorum onlarda pek sık değil onun dışında sosyal medya whatsapp falan kullanırım. Biri deneyip kasıp kasmadığını yorum yapabilir mi teşekkür ederim.

@30 Haziran 2015 17:02 bu tür oyunlari lg g3 staylusta oynayabilirsin hic kasmiyo güzel telefon bn aldim kasiyor diyolar bn aldim hic kasmiyor interneti hizli turkcell ve vodafonn hatlarinda. Sadece kilit acma tusunda 2 kere tiklamada az kasiyor buda bnim icin sikinti degil

Bende dünden bir mağazadan satın aldım yarın onaylanırsa işlemim teslim alacağım. İnşallah iyi bir telefondur önceden Nokia Lumia kullanıyordum almadan önce bir sürü kötü yorum okudum hakkında iğrenç , kullanışsız, bozuldu gibisinden ama hiç bir sıkıntı yaşamamış,çok memnun kalmıştım inş bu telefondan da memnun kalırım 1000 tlye aldım ben :! Ödüm kopuyor alır almaz bozulur falan diye :(

@02 Temmuz 2015 20:49 O fiyata daha iyileri var

ön kamerası kaç mp ?

telefonun kamerası sıkıntılı

3g yok ve kamerasi s3 mini nin daha guzeldir ...