Turkcell VINN WiFi incelemesi AĞ ÜRÜNÜ

CHIP ONLINE Notu
95
  • Yüksek bağlantı hızı
  • Zaman ve mekan sınırı olmadan kullanım
  • Yedek batarya gerekebilir
Özetle

Özellikle seyahat edenler ve birden fazla cihazda internet bağlantısına gerek duyanlar için büyük önem taşıyor. Bir diğer kullanım alanı da hiç şüphesiz yazlıklar veya yazlık işletmeler. Aynı anda sekiz farklı cihaza kadar sunulan internet bağlantısı önemli bir detay. Desteklenen 21.6 Mbps hız ise geniş bantı aratmıyor.

Sekiz kişiye kadar, 21.6 Mbps hızındaki internet bağlantısını paylaştırın.

Turkcell'in yeni kablosuz erişim noktası VINN WiFi ile mobil internet bağlantınızı aynı anda sekiz kişiye kadar paylaştırabilirsiniz. İletişim uzmanı Huawei tarafından geliştirilen ve E856s-2 model adına sahip olan yeni VINN WiFi'ın desteklediği en yüksek veri indirme hızı HSPA+ standardında 21.6 Mbps, en yüksek yükleme hızı da 5.76 Mbps. Frekans olarak GSM / GPRS / EDGE / HSPA+ / HSPA ve UMTS'ye destek veriliyor. USB üzerinden şarj edilerek veya doğrudan şebeke bağlantısı ile kullanılabilen Turkcell VINN WiFi'ın kurulumu tak-çalıştır özelliği sayesinde çok kolay. Kablosuz ağ yayını 802.11b / g / n esaslarına göre yapıldığı için internet bağlantısından en iyi şekilde faydalanabilmek ve ağ içindeki diğer bilgisayarlarla hızlı bir şekilde veri aktarımı yapabilmek mümkün. Güvenlik amaçlı Firewall desteği de sunan Turkcell VINN WiFi, tek bir şarjla 4.5 saat sürekli kullanım sağlayabiliyor. Bekleme süresi ise aktif bir kullanımın olmadığı sırada 150 saate ulaşıyor.

  • Turkcell VINN WiFi Teknik Özellikleri
  • Ürün Modeli Turkcell VINN WiFi
  • Ürün Türü 3G Modem
  • CHIP Online Notu 95
  • Üretici Turkcell
  • Teknik Detaylar
  • BAĞLANTI 21.6 Mbps'e kadar
  • ETHERNET Yok
  • YAYIN 802.11n
  • HIZ 150 Mbps
  • ANTEN Dahili

Okuyucu Yorumları

Toplam 29 Yorum

Desteklenen 21.6 mbps geniş bantı aratmıyor ancak ay snu geldiğindede fatura annemin terliğini aratmıyor değil :)

Acil.. bu cihazi asus tf101 veya 201 gibi android tabanli tabletlerle yada wifi ipadlerle kullanabiliyor muyuz.

@19 Tem 2012 10:13 wifi ozelligi olan her makinada kullanirsin kardesim.

Wi fi varsa tabiki kullanılıyor.

fiyat hakkında bilgide verseydiniz iyiydi :P

limitinde suran ve limitsiz (15gb) seçenekleri var. yani yüksek faturayla karşılaşmazsınız

aldım 10n gümnde 8 gb doldu bi sorunmu var diye aradım yetkilileri cihaz yeni 1-2 ay böyle oabilirmiş kendi kendini güncellerken bizden yiyor yani

Bu cihazda sim kilit var mı? Yani Vodafone veya Avea ile kullanabiliyor muyuz?

Bende bunun bir önceki versiyonu olan MultiWIIN var. 3G alanında bile bazen 2G ile bağlanıyo. Sinirden duvara çarpasım geliyo bazan. Alacak arkadaşlar 2 kere düşünsün

Bence çok gereksiz 8gb hemen bitio turkcell telefonlarin çektigi bazi yerlerde bile cekmiyo

Arkadaslar bunun sim karti girisi var mi yani bende bir turkcell sim kart var 3g ve interneti var bu alati ikici el alsam icine bu sim karti takabilir miyim

ya nasıl sıfırlanıyo

Arkadaslar. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Nitekim kota yediği gibi 2 saatte şarjı bitiyor. iPad gibi uzun gitse şarjı olabilirdi. Ancak şarjı hiç gitmiyor. Devamlı bir yerde fise takılı olması gerekiyor.

be nsu anda kullanıyorum pc ye takınca kendi sarj oluyor 15 gb bir ayda bitiyor zaten ayda bir ödüyouz

Gelen mesajlari nasıl okuyoruz bu alette

kazık fiyatları

Vınn Wifi Sınırsız tarifesine geçiş yaptım 1.si adil kullanım kotası 15 GB gibi komik bir rakam 2.si adil kullanım kotasını geçtikten sonra hız düşmesi gerekenin 20kat aşağısına düştü.Kesinlikle hiç kimse turkcell vınn kullanmasın benim düştüğüm hataya düşmesin ilk fırsatta iptal ettireceğim.Böyle rezillik görmedim.Hızım 10 kbps ın üstüne çıkmıyor.Googleı bile 4 5 defa yeniden başlat diyerek açabiliyorum.Resmen kandırıldım dolandırıldım!!şimdi iptal etmek için de 96 TL olan faturanın üzerine 250 TL ödemem gerekiyormuş.Lütfen bu rezalete ortak olmayalım turkcell internet tam bir rezillik.Müşteri hizmetlerini aradığımda da komik ek tarifelerden başka birşey duyamadım.bu arada ankara çankayadan bağlandığım halde bu durum böyle ne yazık ki sırf turkcelle olan sinirimden üye olup bunları paylaşıyorum arkadaşlar asla bu hataya düşmeyin paranıza yazık gerçekten binpişmanım ben.eğer 15 gbdan sonra internet kullanmaya çalıştıkça sinir krizleri geçirmeyi göze alıyorsanız bilemem ama bu siteye girip yorum yazana kadar zaten 20dakikam gitti.

dns ayarlarını değiştirebiliyormuyuz arkadaşlar bunun

turkcell vınn mı aslaaaaaaaaaaaa inanılmaz pahalı turkcele çok güveniyordum ama hayal kırıklığı sonuç ocağıma incir ağacı dikti her adımda hız arttırman gerekiyo buda hep para tabiiii (2. vites, 3. vites, 4. vites gibi sanki araba aldım) iptal etmek gibi bi şansın yok çünkü 12 ayın bedeli isteniyo yazık çok yazık insanları aptal yerine koyuyorlar ama bende istenen o parayı vermeyeceğim ve yasal haklarımı sonuna kadar arayacağım.ve dahada önemlisi bütün çevreme bunları anlatacağım.bir kişiyi kaybetmeK en az 100 kişiyi kaybetmektir.HATA BÜYÜK HATA TURKCELL YÖNETİCİLERİ BUNLARI BİLMİYORMU HER ŞEY REKLAM DEĞİLDİR BUNU ARTIK ANLAYIN.

@05 Tem 2013 10:31 yorumlarınız için teşekkürler. Yarın almayı düşünüyordum artık trkcll rüyasında beni vınn ının müşterisi olarak görebilir :)

arkadaşlar msjları nasıl okuyacaz

Yukardaki yazılar doğrudur, maalesef bu kazıgı yedık , hem sınırsız denılıyor hemde anıden 15 gb aşmıs oluyorsunuz ve hız cok düşüyor ,,çalışmasa daha iyi konumuna geliyor ..Tanımlanan hız zaten normal şartlardada yok mesaj attık diyorlar ,cihazdan mesajı görmen zaten ayrı problem ,,,,,o zaman sınırsız deme ve sınırsız diye paket açma , sınırsızsa sınırsız hizmetini ver ,, yada 15 gb der bırakırsın ,,,Tüm yeni alıcıları uyarıyoruz , iyice düşünün ve danışın ,,kullanıcı memnuniyeti arayın deriz .Zaten iş işten geçtikten sonra şikayetlerinize hiçbir zaman muhatap bulamıyorsunuz , Başvurduğun zaman ise ,herkez bir anda çalışan oluyor ben bilmem sistem böyle ??????..Ne zaman akıllanıp tavır alıcağız ,,, Diğer operatörlerde bırbırınden beter , sozleşilmiş gibi , bir dizi aldatmaca .... ve uzun taaahhutlerle satışa ve vatandaşın cebine göz dikilmiş durumda ...Kullanmayalım bakın nasıl geri adım atıcaklar ,,,müşteri kaybı önemli , bilinçli olun arkadaşlar ,, etrafa sorun memnuniyet varsa alın kullanın ....

ben neden cok memnunum :)

turkcell wifi vınn kullanmaktayım garanti süresi bitti dış ön tarafında kapagında küçük hasar oluştu nerden nasıl degiştirebilirim

Sakın almayın 15 gd değil bu hemen bitiyor ve internette giremiyorsun hep dolandırıcılık

selam bende aldım ama 15 gb dediler dolduktan sonrada çok yavaş fatura aylık 110 civarı kesinlikle karşıyım almayınız 2 yl tahüt verdim pişmanım ben yandım siz yanmayın:(

Üç servis sağlayıcıda birbirinden beter.Trostleşmişler milletin kanını emiyorlar.Türkiyede bunlardan başka kimse vadeli telefon satamıyor.Çeşitli kampanyalar adı altında kafa karıştırıp cep dolduruyorlar.Devlet bunların elinde, devlet eliyle tekel durumundalar.Başkalarıda vadeli telefon satsa bunlar bu kadar rahat hareket edemezler.

bende aldım berbat cok pişmanım 7 katta bile çekmiyor

teşekkürler

Sen de yorum yaz

İlginizi çekebilir