Oynat TV'den önce CHIP Online'da Microsoft'un servet değerindeki reklam kampanyasının ikinci bölümünü TV'de yayınlanmadan izleyin!

TV'den önce CHIP Online'da

Microsoft'un servet değerindeki reklam kampanyasının ikinci bölümünü TV'de yayınlanmadan izleyin!

Bill Gates ve Jerry Seinfeld'in 4,5 dakikalık, montajlanmamış reklam filmi.

Okuyucu Yorumları

Toplam 14 Yorum

reklamdan çok dizi gibi olmuş :) 4,5 dk. belgesel tadında olmuş ama heyecan renk ilgi çekme hiç bişi yok

bill gates bana artık 90'lardan kalma bir fosil gibi geliyor. reklamları da aynı şekilde eski günleri hatırlatıyor. microsoft yıllar içinde bayağı imaj kaybetmiş anlaşılan.

cok komik hehe en komigide billin kapiya zimpara cekmesi haha

ince görün biraz :D

cem yılmazla oynasa daha iyi olur gibime geliyor... alırım anahtarını bill hahahha :D

anlayamadım ne yapmaya çalışıyorlar
vardır bir etkisi herhalde bilinçaltımıza mı hitap ediyor nedir??
bu ne lan billy?

ne yani
biz kalın mı görüyoruz :p
ya ben itiraf etmek istiyorum,
bu dahil, şu mikrosoft reklâmlarından bi şey anladıysam arap olayım.
bunların anlatmak istedikleri nedir? tam olarak anlayabilen varsa anlatabilir mi acaba.
ya da altyazı falan koysalar fena olmaz ..

60milyar dolar bütceli bir şirketin reklamı böyle olabilirdi bence. Sınırlar vardır, sınırlar bitince tekrar başladığı yere gelir insan, Gates te bir ev ortamından yani herkesin olağan olarak başladığı ve vardığı yerde çekiyor reklamı. Geriye tek bir imza kalıyor ve sonunda da onu görüyoruz. Çekici olmasada amacı uygun hazırlanmış profesyonel bir çalışma.

bill gates bana artık 90'lardan kalma bir fosil gibi geliyor. reklamları da aynı şekilde eski günleri hatırlatıyor. microsoft yıllar içinde bayağı imaj kaybetmiş anlaşılan.
---
zazazaza maalesef.Fosil değil:bi kere fosil olabilmeis için önce ölmesi lazım ve adam hayatta

Reklamda jerry ve bill tabir-i caizse halka inmeye çalışıyorlar. Bir konuşmada bill 'bunu neden yapıyoruz' diyor, jerry de ikisininde nasıl yaşadığından biraz bahsedip gerçek insanların arasına inmeliyiz diyor. Yani bir nevi microsoftun eleştirilen yanına ironik bir şekilde yaklaşılıyor. Sonrada küçük kızlardan birinin oyuna getirmesiyle (salondaki zürafayı alıp jerry nin çantasına koyuyor) ufak bir ceza alıp gidiyorlar. Aralarında geçen biri bize tuzak kurdu lafı belki de apple a bir gönderme olabilir (emin değilim). Fakat en güzel kısım bill in çocuğa hikaye okurken çocuğun 'bu hikayede canavarlar var mı?' sorusuna bill in 'merak etme, firewall var' demesi.. Sonuç itibariyle enterasan bir reklam olmuş fakat sonuçlarını bilemem tabii...

halka inmeye çalışıyorlar ancak herkesin tuhaf bir firewall e sahip olugunu
fark ediyorlar hazirlamis olduklari reklamdan. Cunku internet onlar icin buyuk bir pc herkes hdd de yer aliyor calisan hdd lerin hepsinde calisan isletim sistemleri ve kurmus olduklari seyler goruluyor simge olarak da dort yaprakli yoncalarla beliriyoruz ancak renkleri habire degisiyor hic birinde windowsun temel renkleri gorulmuyor.Mesela 555.555 ci hhd benim pc yi temsil ediyor onlarin makinasinda ve rengi de bembeyaz desek ne anlarsiniz?

Bence bu video yu alt yazı ekleyerek yayınlamalıydınız chip ekibi.Bilmediğim bir dil de video izlemek çok sıkıcı.

herkez ingilizce bilicek diye bisey yok altyazı eklemelısınız.güzel reklam.

Sen de yorum yaz