Samsung Galaxy K Zoom'u denedik!

Samsung'un yeni "telefonlu kamerasını" elimize aldık ve denedik! Bakalım bu canavar, ne kadar iyi?

Özellikler - I

Özellikler - I

Özellikler

Galaxy K Zoom, özellikleri bakımından Galaxy S5'in kırpılmış bir sürümü gibi. Samsung'un iki cihazı birbirinden farklılaştırmaya çalıştığını düşünürsek, bu garip bir durum. S health, çocuk modu gibi özellikler, K Zoom'u normal bir telefon gibi de kullanabileceğinizi gösteren işaretler.

Telefonu tutmak, cihazın dengesinin çok iyi olmaması nedeniyle çok kolay olmayabilir. Depolama sorunu ise daha büyük gibi görünüyor. Size sunulan boş alan sadece 8GB ve bunun 2GB, sisteminize gidiyor. K Zoom'u sadece fotoğraf çekmek için kullanacaksanız, 6GB'ı hemen dolduramayacaksınız. Ancak K Zoom'un modern bir akıllı cep olduğunu düşünürsek, uygulamalar ve müziklerle birlikte boş alanınız hemen dolabilir.

microSD slotuna ulaşmak kolay

Boş alanı microSD slotu yardımıyla 64GB'a kadar genişletmeniz mümkün. Samsung, 128GB'lık kartların desteklenmediğini söylüyor.

Okuyucu Yorumları

Toplam 32 Yorum

NOKİA daha iyisini çıkarana kadar kamera meselesinde en büyük NOKİA LUMİA 1020 dir...NOKTA

1020 akanze.

"1.200x720 çözünürlük ile full HD çözünürlük bile sunmayan cihaz, 4.8 inç'lik büyük bir ekrana sahip" demişsiniz de 4.8 inç olup full hd çözünürlüğe sahip kaç telefon var? ayrıca yanlış bilgi vermişsiniz. 1280x720 çözünürlük. ben 6 inçlik 720p lumia 1320de piksel göremiyorken 1080p bu telefonda gereksiz olurdu zaten. bi doyamadınız ppi'ya

işte bu yüzden samsung almak istemiyorum. Herkes alıyorsa bu o malın iyi olduğunu göstermez. İnsanlar koyun sürüsü gibi yaşadıkları için telefonun sadece adına ve herkes de olup olmadığına bakıp alıyorlar. Üniversitedeki neredeyse tüm arkadaşlarımda samsung s3-4, note var. Neden aldınız dediğimde de herkeste var diyolar şaka gibi bu insanlar ya :) Piyasa yavaş yavaş lumialara, Lg'ye doğru kayarken şu dönemden itibaren samsung almak pişmanlıktır. Ha şu da var bundan 5 sene önce samsung s5603 aldım. Çok memnunum. Çok pratik bir telefon benim için ve halen de kullanıyorum. Ama yeni bir telefon alacağımda bu ya LG G2 olacak ya da Lumia serisinden bir telefon.

@02 May 2014 11:10 ee saydığın bu alternatifler herkesçe alınamayacaklar mı ki nedir yani ne biçim mantık.kafan karışık heralde biraz dinlen ,vizeler mi ağır geldi finaller mi bunalttı nedir?

sana göre öyle

Chip ekibi sizlere bir sorum olacak s4 zoom dan bu telefona sizce geçmeye değer mi? Cevaplarsaniz çok mutlu olurum

1020 nin ekranı daha canlı geldi bana

Çok çirkin

Lumia 1020 de 41 mp lik zoom desteği sunuluyor. Yani aslında sensörü çok daha düşük. Ayrıca bu k zoomda 10x optik zoomlu cmos sensörü varken nasıl yerin dibine batırdınız şaşırdım doğrusu. Ben s4 zoomla gayet guzel fotoğraf lar elde etmiştim. Demek ki bu çok daha iyi anlamına geliyor. Ancak bence düşük ışık gibi lens aralığının önemli olduğu bir kriterde lumia ile karsilastirilamayavak kadar etkili olacaktır. Ayrıca 4.8 inç e full hd mi koyulur allah aşkına ppi manyağı mısınız anlamıyorum ki. Bence iyi bir fiyatla gelirse neden alınmasın ki

en iyisi ve daha fazlasi samsung)

1020 maffeder ;)

1020 çıkalı kaçsene oldu, daha onun kamera performansını geçen kamera-telefon çıkmadı. Bazılarıda hala WP ve Nokia'yı eleştiredursun. Ayrıca bazı arkadaşlar 1020'nin K Zoom'dan daha iyi fotoğraf çekmesine şaşırmışlar. İkisininde aynı resmi nasıl çektiği makalede ortada,neyi savunuyorsunuz anlamadım gitti. 1020 açık ara daha canlı duruyor.

@04 May 2014 19:39 bir fotoğrafta canlılık her zaman önemli değildir. Ona bakarsan k zoom daha gerçekçi

C-Mos sensör diyoruz hala nokia sensör diyorlar. Şaka gibi :D

Belki bu dslr'larla yarışamaz ama nx300 orta sınıf dslr'la gayet güzel yarışır.

@04 May 2014 23:29 O da yarışamıyor dostumdpirewiev den inceleyebilirsin sözde teknik detaylarla bir çok DSLR dan iyi gibi görünüyor öyle de tanıtılıp reklamı yapılıyor ama çekilen fotoğraflar incelendiğinde NX300 dahil yeni çıkan NX30 dahil yaramaz ;)

Nokia Lumia 1020 en iyisi şu anda.

Tüm samsung fanboyları buraya toplanmış şu yorumlara bak ya lg sony nokia böyle telefon yapsa yerin dibine batırırsınız samsung yapınca yere göğe sığdıramıyorsunuz YAZIK.

lumia varken samsungun bütün kamera serileri hamallıktır.

telefon ağırlıklı orta seviye bir kamera olmuş

s4 zoom kullanıyorum,1020 ile karşılaştırdım,evet 1020 kesinlikle daha canlı renklerle fotoğraf çekiyor ama gerçek renge s4 zoom daha yakın yani renklerin daha yoğun olması bana gerçekçi gelmedi gözümün gördüğü renklere s4 daha yakın geldi.

@06 May 2014 01:03 resimleri pc ye atıp mı baktın yoksa telefonlarda mı?

S5 kullanıyorum 4k video o kadar çok yer kaplıyor ki 1 dk video 200mb+ oluyor.

Arkadaşlar apple oldukça Samsung hiç bir işe YA RA MAZ...

Ne apple'ı şakamisin apple kamerada cop

Lumia 1020 daha iyidir diyenler, siz önce optik zoom iie dijital zoom arsındaki farkları öğrenin de ondan sonra konuşun/yazın. Yok 1020'nin renkleri daha canlı diyenler; siz de 1020'nizle en canlısından foto karta bir fotograf baskısı yaptırın da ondan sonra yorumlayın. K Zoom ve S4 Zoom birer akıllı telefon özelliği olan fotograf makinasıdır. Lumia ise cep telefonundan bozma fotograf çeken bir telefondur.

chip editörlerini tebrik ederiz,kamera daha gelmeden inceleme imkanım oldu,sizlere teşekkür ederiz.20,7 mp ve 10* zoomu gözardı etmeyin,sevgili okuyucular..

c111 k zoom var bende msj göndermiyo neden olabilir acaba

K zoom herseyiyle güzel ama bikaç uygulamaya girip cıkınca hemen ram doluyo . telefondan net e girmede cok sıkıntı oluyo. cok gec giriyo ram dolunca . bu yanı cok kötü.

Samsung Android i çıkardımı herkez kullanıcı mı fiyatlar da uygun gerisi para tuzağı

optik zoom olan yerde megapikselin ppi değerinin sözümü olur.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir