Ulead VideoStudio 10 Plus incelemesi Herkes için video işleme

CHIP ONLINE Notu
68
  • Anlaşılabilir arayüz
  • HD DVD desteği
  • Güçlü bir sisteme ihtiyaç duyuyor
Özetle

Kolay araçlarla donanan yeni VideoStudio, ev videolarını düzenlemek için birebir.

VideoStudio yazılımının yeni sürümünde yüksek tanımlı videolar kadar, yeni nesil taşınabilir cihazlarda oynatabileceğiniz MPEG-4 biçimli videolar da destekleniyor.

Dijital video, bilgisayarlı yaşantının artarak önem kazanan bir parçası oluyor. Satın aldığımız DivX filmler dışında, fotoğraf makineleri, video kaydediciler, hatta cep telefonları bile video kaydedebilir hale geldi. Ancak bu videoları bir araya getirerek, düzenlemek, sonrasında işleyerek seyredilebilir hale getirmek sanıldığı kadar kolay bir iş değil. Bu iş için kullanacağı- nız yazılımın, ortaya çıkacak sonuçta büyük bir etkisi var. VideoStudio yazılımının yeni sürümünde yüksek tanımlı videolar kadar, yeni nesil taşınabilir cihazlarda oynatabileceğiniz MPEG-4 biçimli videolar da destekleniyor. Yazılımı çalıştırdığınızda karşınıza editör, film sihirbazı ve DV-to-DVD sihirbazı geliyor. Editör içerisinde önizleme yapabileceğiniz minik bir pencere, zaman çizelgesi ve çeşitli görsel efektlere erişebileceğiniz kısayollar bulunuyor. Üst kısımdan ise yakalama, işleme, efekt uygulama, üst üste bindirme, altyazı, ses ve paylaşım işlevlerine erişilebilir. DV kaset, DV kamera, DVD disk veya taşınabilir cihazlardan video aktarabilen yazılımın, Flash animasyon, video filtre ve yazı başlığı eklentileri de beğenimizi kazandı.

  • Ulead VideoStudio 10 Plus Teknik Özellikleri

  • Ürün Modeli Ulead VideoStudio 10 Plus
  • Ürün Türü Ses ve Video Yazılımları
  • CHIP Online Notu 68
  • Üretici Ulead
  • Teknik Detaylar
  • Sistem P4/AMD A64 işlemci, 256 MB bellek

Okuyucu Yorumları

Toplam 21 Yorum

ulead video studio 5 kullanmıştım ve bazen ihtiyacım da oluyor. Güzel tarafı bence kolay olması ve yarı detaylı işleri yapabilmesi ve bir iki özelliği mesela vcd yapacaksınız mpeg kodlaması hızlı.

ulead 10 kullandım çok iyi bir montaj programı istediiniz hertürlü montaj becerisini bu program sayesinde uygulayabilirsiniz aramayın edıus falan alın işte yaa bu fırsat kaçmazz

hocam ben onu bunu bilmem Power directoryden başkasını tanımam.Kraldır kral.

Gerçekten video düzenleme konusunda kapsamlı ve kolay kullanımı olan bir program. Power Directoryi de kullandım. Bence bu daha iyi. Ama hazırladığımız tasarıyı video dosyasına dönüştürmesi biraz vakit alıyor. İyi bir bilgisayarınız olması lazım.

ulead 10u internetten indirebiliyor muyuz ve onu yükleyince 7.0 silinir mi?silinmiyorsa süper olur:)

Power directory i nerden indirdiniz hocam bende bir bes yıllık ulead kullancısıyım cok eksikleri var effect konusunda..bu yeni surumu nasıl bilmiyorum denemek lazım

merhaba ben video programlarınla uğrasmayı seviyorum merak ettiğm sey elimde bulunan video kliplere resimler ekleyebilirmiyim ama resimler sesi ve görüntüyü durdurmayacak resimler hafif silinik olacak bu programm bu işi yaparmı

ben grafikerim ulead 9 kullanıom çok memnunum daha çok efekt vermek istedigim zaman corel fotoshop swishmaxden de yararlanıp hepsini ulead da birleştiriomm istedigim herşeyde çıkıor ortaya

Ulead 9'u Uleadın resmi web sitesinden indirmek istiyorum ama bir türlü başarılı olamadım.Bir arkadaşım kısıtlı değil de ücretsiz full sürümünü indirmiş.Full indirebilmek için sadece ulead'ın sitesine üye olmak yeterli mi yeterli değilse ne yapmak gerekiyor? Herkese kolay gelsin.

ben sürekli kısa film çekerim uzun süredir montajprogramı arıyordum ve ulead video studio 10 u indirdim.Ama henüz tam bakamadım filmin başında aşağı doğru inen yazılar yazmayı bulamadım.Öyle birşey oluyormu.Olursa çok memnun olurum.Birde telefondaki videoları almıyor. ACABA FORMATIMI FARKLI.SİZE BAŞARILAR DİLERİM

title kısmından yazılarınızı yazabilir ve filminizin başına koyabilirsiniz. telefonunuz muhtemelen ulead'ın kabul etmediği bir formatta kayıt yapıyordur. bunun için de önceden, kayıtlarınızı bi format dönüştürücüde ulead'ın kabul ettiği bir formata(avi,wmf...) çevirmelisiniz.

ben bunun 0,8 versiyonunu kullanıyorum ama bir sıkıntım var sadece bir kac formatta kayıt yapıyor bu serisinde acab daha gelişmiş ve sikiştirilmiş bir acıkcası az yer kaplıyacak bir bir format lazım bu 10 versiyonunda mevcutmu acaba..?

ben de cd var 9 10 Ulead VideoStudio 10 Ulead VideoStudio 9

slm ben neden indiremiyorum ulead ı

arkadaşlar video studio anladıkta bu nedir yani .bir bilen varmı?üretici firma ne,kullanım alanları ne

derste anlatmak için uleadı proje olarak seçtim ve çok memnunum Ulead 10 en güzel özelliği bence flasj animasyonları görüntüye reklam eklemede çok işe yarıyor:)

"TOTAL VİDEO CONVERTER" her türlü video u . musiği istediğiniz formata dönüştürebiliyorsunz ve çok hızlı bundan daha ii dönüştürücü bi program yok... istediğiniz formata çewirip ulead da kullanabilrisiniz...........

"krm"

Ulead Std.10 kullanıyorum.kamerayla yatay tarama(PAN) yaptığımda tv de izlerken tarama yapılan yerler doğal değil,titreme var.Acaba Ulead'da bu problemi giderecek bir özellik varmı.bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum.

Selam Arkadaslar

Ben arasıra Ulead Video Studio programını kullanıp güzel videolar hazırlıyorum.ama çözemedigim bir olay var.Şimdi video yu hazırladıktan sonra kaydederken Best Quality diye kaydediyorum.Yanii en iyi kalitede kaydet diyorum.Zaten daha da yukarısı yok.Ama bazen Best Quality diye kaydetmeme ragmen video orjinalinden bile bozuk çıkıyo.Bunun bir ayarı olması lazım.Ben çok aradım ama ayarını bulamadım.Bana yardımcı olurmusunuz

ÇOK GÜL BİR YAPIM

arkadaşlar video sfirma ne,kullanım alanları netudio anladıkta bu nedir yani .bir bilen varmı?üretici ÇOKİYİ

Sen de yorum yaz

İlginizi çekebilir