Kıyamet 2012'de mi? NASA'dan 2012 açıklaması

NASA, 2012 yılında insanlığın sonunun geleceği iddialarına resmi olarak yanıt verdi. İşte o yanıt...

2012 de kıyamet kopacak mı?
2012 filmi herkesi etkiledi

ABD Ulusal Havacılık ve Uzay Dairesi (NASA), 2012'de "kıyametin kopacağını" iddia edenlere karşı toplumu bilgilendirme kampanyası başlattı.

NASA'nın internet sitesinde başlatılan kampanyayla, bu tür felaket açıklamaları ve beklentilerinin asılsız olduğuna işaret edildi.

Amerikan sinemasının da sonunda el atarak çektiği "2012"de, kışın peş peşe gelen tabii afetlerle insanlığının sonunun geleceği anlatılıyor.

Kehanete göre, 21 Aralık 2012'de Güneş sistemindeki gezegenler de aynı hizaya dizilerek felaketlerin tetikleyicisi olacak...

Nibiru gerçek mi?

2012 filmi bu cuma Türkiye'de vizyona girecek.

Pek çok internet sitesini istila eden bu tür kehanetlerin, Sümerlilerin bulduğu iddia olunan "Nibiru" veya "Gezegen X"in Dünya'ya çarpacağı söylentisine dayandığına işaret eden NASA, "Nibiru" gezegeninin "tamamen hayal mahsulü" olduğu açıklamasını yaptı.

Sitede, "Dünyada bugün hiçbir ciddi bilim adamı, 2012 Aralık ayında Dünya'yı tehlikenin beklediğini söylemiyor. Dünyamız en az 4 milyar yıldır varlığını sürdürüyor" ifadesi kullanıldı.

Bazı felaket tellalları, Dünya'ya bir gezegenin çarpacağı tarihi 2003 olarak vermişti. Sonra çarpışma tarihi 21 Aralık 2012'ye ertelendi. Bu da, Maya takviminde bir dönemin sonu olarak tanımlanıyor.

Bazı internet siteleri ise NASA'yı "Nibiru" gezegeninin varlığını gizlemekle suçluyor.

Hurriyet

Okuyucu Yorumları

Toplam 35 Yorum

Onu bulan mayalı bilgisayar mühendislerinin atasıdır...
Demiştir ki kim yaşar 2012'ye kadar :D

başımıza gelse gelse mac, mac os ve amd - ati ÜRÜNLERİNE PARA YATIRARAK kriz üretenlerin felaketinden başka bir şey gelmez, bu felaketler daha önemli...!!!

INTEL WE NVIDIA İLE WINDOWS KULLANAN HERKESE SAYGILAR

film yapımcıları için malzeme işte.

Bence 2012 Dünya' nın sonu değil, yeni bir çağın başlangıcı...

Insanlar hakkaten bu sacamaliklara inaniyor mu? Sasiriyorum dogrusu!

2012'de Dunya'nin sonunun gelecegine inan herkese, 2013 ocak ayinda gulecegim.

dünyanın sonu gelecekse gelsin ne yapalım yani herşey yok olup ortada insanlık namına birşey kalmadıktan sonra yaşanmış veya yaşanmamış şeylerin ne önemi olacak ki.. yapamadığım şeyler varsa ne önemi var ben öldükten sonra.... o zamana kadar yaşar vakit geldiyse ölür gideriz, hiç dert bile etmiyorum...
ki bu söylentileri de saçma buluyorum.. bilim insanları bir tehlikeye işaret etmezken onun bunun kehanetlerine niye inanayım.... hem inancı olan insan bilir zaten kıyametin ne zaman kopacağını kimsenin bilmediğini...

--> burak eldem - mardukla randevu <--
biraz okuyun da, ilim-irfan öğrenin

"Kişinin ölümü, kıyametidir"

Çokmu batmasını istiyorlar dünyanın anlamadım gitti.
Allah bilir işini...

Evet bencede asılsız kıyametin yarın kopmayacağını kim garanti edebilirki
belki yarın belki yarındanda yakın

Tüm bunlar milleti korkutmak için uydurulan senaryodan başka bişey değil.Kıyametin ne zaman kopacağını Allah(cc)'tan başka kimse bilemez.

google earth de gezegen x diye görünene niburu demiyolarmı zaten
planet x

Evet bencede asılsız kıyametin yarın kopmayacağını kim garanti edebilirki
belki yarın belki yarındanda yakın

Yarından yakın olamaz zira büyük alametleri olmadı daha bir de kıyamet Cuma akşamı, akşam ezanından sonra kopacak.

Sadece konu abartılmış gezegen dizilimi dogrudur. gezegen gelir gelmez bilinmez kadim uygarlıkalrda deniliyor ama 2012 ye baglamak yanlıs maya takvimindede (ki bu takvimi tam olarak günümüze uyarlıyamadık çünkü biz onların sıfırı sayıp saymadıgını bilmiyoruz) dünyanın yok olmasından falan degil aksine insanlık için bir aydınlanma evresine girecegimizi söylüyor yani yok oluş falan yok. inancımıza göre bu kıyametin evreleri vardır ve evreler düşündüğümüz gibi sur uflendi dağlar ikiye ayrıldı hoop kıyamet diye birşey yok her evre arasında geçecek zaman dilimi için 3 cedden bahsedeliyor nerede ise 300 yıllık süre demek yani mayaların kehanetlerini kabullensek bile bundan sonra 1000 lerce yılımız olacak :) korkuya endişeye gerek yok en güzeli bunları fantastik bir film gibi izlemek bir hikaye gibi anlatmak :)

birincisi herşey tamamen yalan olabilir
ikincisi belkide herşey doğru nibiru diye birşey var ve insanları kaos'a sürüklememek için yağmalamalar olmasın insanlar birbirlerini öldürmesin diye böyle söylüyorlar.hem şöyle saçma bişeyde var ulan aynı dünyadasın sen gidip başka birisini öldürüceksin merak etme o göktaşı aynı dünyaya çarpıyo:D

Deli saçmasından başka bir şey değil.Tamamen Amerikan Sinemasının Felaket tellallığından kazanç elde etme stratejisi.

CHIP Online Ziyaretçisi yazmış:
Bence 2012 Dünya' nın sonu değil, yeni bir çağın başlangıcı...
Dün 21:46
___________________________________________________
foton çağı ;)

kuran da yazmıyor. kimse bilemez.

kıyameti önceden kimse bilemeceğine göre yapılabilecek en isabetli tahmin: gelecekte kopacak demek olacak çünkü 1 saniye sonrası bile gelecek anlamına geliyor :D

başımıza gelse gelse mac, mac os ve amd - ati ÜRÜNLERİNE PARA YATIRARAK kriz üretenlerin felaketinden başka bir şey gelmez, bu felaketler daha önemli...!!!

INTEL WE NVIDIA İLE WINDOWS KULLANAN HERKESE SAYGILAR
----------------------------------------------
Herşeyide Amd - Intel, Microsoft - Apple, Ati - Nvidia çekişmesine getirmesen olmaz değilmi? Bu tarz yorumlarla egon mu şişiyor edip?

Neyse haberimize dönersek eğer keşke Chip Online biraz araştırma yapılacak link koysaydınız. Herkes konuya hakim değil belli ki.

1) Nibiru (diğer adıyla Marduk) gezegeni palavra falan değildir. Güneş sistemimizdeki 10'ncu gezegen (Ay ve Güneş'le birlikte 12'nci gezegen). Zecheria Sitchin tarafından bulunmuştur ve NASA'da gerçekliğini kabullenip Planet X olarak kayıt etmiştir.

2) Nibiru dünyamıza çarpmayacaktır. Jüpiter ve mars arasından geçecektir. Eliptik yörüngesi çok geniş ve dardır. 3600 yılda yörüngesini tamamlar.

3) İnanışa göre Venus Nibiru'nun uydularından birinin başka bir gezegene çarpması sonucu oluşmuştur.

4) 12-23 Aralık 2012'de dünyaya en yakın konumuna gelecektir. 12 Aralık 2012 Maya Takvimi'nin son günüdür bundan dolayı dünyanın yok olacağı rivayet edilir.

5) Nibiru etrafında çok güçlü manyetik alandan oluşan bir kuşak vardır adı Foton Kuşağı'dır. Nibiru dünyaya çarpmayacaktır bu tamamen safsata. İnanışa göre dünya bu foton kuşağına girecektir ve elektronik eşyalar tamamen kullanılmaz olacaktır. Bu durumda insanlık yok olabileceği gibi "4'ncü boyut"a geçebilmemiz gibi bir rivayette var. 4'ncü boyuta geçersek eğer insanlar evrimleşip süperbilinçlilik geliştirecek bunun akabinde de insanların birbirinin zihnini okuması, ölümsüzlük, yeme - içme ihtiyacı duymama gibi özellikler ortaya çıkıcak. Yani Nibiru geçişi sonucunda en geriye gidebilceğimiz gibi ileriyede gidebiliriz. Bu tamamen bir bilinmez. Dünya'nın bu foton kuşağında kalma evresi ise 1000 yıl kadar sürecek.

Bu yazdıklarım tamamen bilim adamlarının görüşleri hiç biri saçma bilgi değildir yıllarca yapılmış araştırmanın sonuçlarıdır. İsteyenler araştırıp daha fazla bilgi edinebilir internetten.

21 Aralık 2012 nin Cuma gününe denk geldiğini biliyormuydunuz...?

her insanın kıyameti farklıdır...

Bu konuyu ilk defa okuduğumda gülüp geçmiştim ama bir kaç araştırma sonucunda gerçekten ciddi bir durum olduğunu anladım..
Bekleyip görmekten başka yapılacak birşeyimiz yok..Umarım sonu kötü değildir..

kıyamet bilinçlerin açılmasına denir.Bilmeyen arkadaşlar için bir açılım olsun 2012 aralık ayından sonra foton kuşağı insanları etkileyecektir bir çok problemler çıkıcak tabiki gerçekten hazır olan insanlar safsata ve şekil ibadetinden bahsetmiyorum tabiki kendinle barışık olan insanlar bunlar.Her biri bu bahsedilen özellikleri görmeye başlayacaklar.Zihin okuma vs...vs... sonunda yalan insan kandırmak ve diğer kötü suçlar ortadan kalkıcak daha güzel bir yaşama adım atıcaz tabiki bunun yanında felaketler artıcak su seviyesi yükselmeye devam edicek 300 yıl içersinde insan nüfusu çok azalıcak.vs.vs.. biraz araştırma yapan ve farklı kitaplar okuyarak şimdiye kadar ne biliniyor bunun hakkında diye bir öğreneyim diyenler zaten üç aşağı 5 yukarı bu yazdıklarımı biliyorlardır gerisi sadece kapağını bile açmadıkları kuranı kerimden örnekler veririler. kısacası olucak budur :)
maya takviminin bitişide her 1 siklus da bir buda 26 000 yıla bir anlamına geliyor olan gelişmedir daha önceki 26 000 yılda filmde olduğu gibi olaylar olmuştur o yüzden geçmişini bilemiyoruz dünyanın.herşey yok olduğu için.
Eğer ki siz süper insanlara inanmıyorsanız sadece inanmak için anadolu evliyaları neler yapabiliyorlarmış bir onların hikayelerini okuyun derim .

Kıyamet ne zaman kopacak diye hesap yapmayın. Kıyamet zaten bir gün kopacak. Kıyametden sonra ben ne yaparım diye siz onun hesabını yapın.

biz hepimiz ölmeyi bekliyoruz nerdeyse ağlıyacam ya ben ölmek istemiyorum ve ben daha 10 yasındayım hiçbirşey göremicekmiyiz anlamıyorum hele daha yeni doğan bebekler benim için sorun yok hepimiz için var

elimizden birşey gelemez ama bilim adamları araştırırsa daha ii olabilir ama bunun ii olmicağı kesin

arkadaşlar herkezi o tarihte önceden belirleyeceğimiz bir disko da kopmaya davet ediyorum xD cupba cupba!

2012 konusunu merak edenler habervesaire'den yazıyı okuyabilirler. gerçekten ilginç kehanetler var. örneğin yazıdan bir bölümde şöyle yazıyor:

"Bir kehanet de Baba Vanga�dan

Bir diğer büyük kahin Baba lakaplı Bulgar Vanga �dan (Vangelina Pandeva 1911-1996). Vanga söylediklerinin büyük çoğunluğunun çıkmasıyla tanınıyor. 11 Eylül saldırılarını, Rusya�nın Gürcistan�a gireceğini yıllar önce haber veren Vanga, ABD�nin Bush'tan sonra siyah bir lider yönetiminde olacağını (Obama) ve bu liderin gelmesiyle ekonomik krizin patlak verceğini söylemişti. Vanga ya göre siyah lider ABD�nin son lideri olacak ve Ekim 2010�da ABD�de kuzey ve güney eyaletleri arasında siyası anlaşmazlıklar çıkacak, Endonezya karışacak ve bunun sonucunda bir dünya savaşı patlak verecek. Atom bombasının kullanılacağı ve müslümanların hristiyanları kimyasal silahla yokedeceği bu savaş 2010�dan 2014�e kadar sürecek. Vanga�nın 21 Aralık 2012 tarihine işaret ettiği ve bu tarihte "zaman dalgası sıfır� adını verdiği dönemin sona ereceğini söylediği belirtiliyor. "

bence ABD 11 eylül kehanetinden etkilendiği için İran ın kimyasal silah sakladığını iddia ediyor. eğer dünya da sadece Müslümanlar kalırsa ve Ortadoğu da olmayan tek Müslüman ülke olan Endonezya da yok olursa sadece Ortadoğu da yaşam olacak ve biliyoruz ki dünya yaşamı Adem ve Havva dan itibaren Ortadoğu dan başlamıştır (kıyamette herşey tersine dönecek derler). sadece Müslümanların olduğu dünya bence daha güzel olur. kıyametin Arapça da kelime anlamının "Din Günü" olması da şaşırtıcı.

http://www.spiegel.de/img/0,1020,775969,00.gif

adresindeki haritadan da bu belli oluyor (mavi yerler Müslüman). tabii eğer bu kehanet gerçek olacaksa.

2012 kıyametmi kopacak acaba ögrene bilirmiyim

BANA KALIRSA ÖNEMLİ OLAN (NE YAPMAMIZ GEREKİR OLMALI) YANİ HERŞEYE HAZIRLIKLI OLMAK GEREK DİYE DÜŞÜNYORUM... AMA KİMSENİN HİÇ BİRŞEY DEN HABERİ YOK... ANLATILMAYAN AÇIKLANMAYAN ŞEYLER ALINMAYAN ÖNLEMLER VAR...

bildiğime göre foton kuşağina gireceğiz bu bi kıyamet olmayacak yani farklı bi boyuta geçiş olacak ama olmaz gençler ben size söyleyim keşke olsa ama olmaz yani daha öncede hep böyle şeyler diyorlarmış bişey olduğu yok :(

abarttınız sizde haaaa yok 10 yaşındayın yok bebekler yeni doğdu sağlığınıza dikkat ederseniz 100 yaşına kadar yaşarsınız hiç korkmayın hiç inanmayın bir zamanlar kıyamet güya 2000 yılında kopacaktı sonra 2003 sonra 2006 2012 2500 falan diye gider bu insanoğlu boş işlerle uğraşmaktan zvk alıyor 2011 yılındayız 2005 yılında yazılmış makaleye göre şuanda çıplak gözle aydan daha büyük olarak gözükmesi gerekiyor nerdeeeeee ve son zamanlarda depremin arttığı falan yok zamanında öyle bir deprem olmuş ağrı dağı oluşmuş günümüzdekiler neki ilerde güvenin bana kıyamet 2020 2030 2040 ondada olmadı 2050 böyle gidecek hepsinde hazır olun diycekler böle şeylere inanmayın

ohooo daha taa aralıkta kopacakmış,
ocakta filan kopsun ya

kıyametin kopmayacağını allah bilir bunlar yalan

Sen de yorum yaz

 

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play

Turhost

İlginizi çekebilir

 

 

Turhost