Samsung'un Galaxy S2 bilmecesi!

Galaxy S2 kullanıcıları için büyük bir hayal kırıklığı yolda olabilir... İşte olabilecekler!

Samsung'un Galaxy S2 bilmecesi!

Samsung Android 4.1'in Galaxy S III'e geleceğini açıkladı ama bir önceki model S II'de durumun ne olacağı konusunda sessizliğini koruyor. Şu anda Jelly Bean güncellemesinin Galaxy S II'ye gelip gelmeyeceği bilinmiyor ama bu belirsizlik aynı zamanda güncellemenin iptal edilmediği anlamına da gelebilir.

Daha önce yıl sonuna doğru güncellemenin çıkacağı söyleniyordu ama patent davası sonucunda durum birdenbire belirsiz bir hal aldı. Jelly Bean güncellemesi çok köklü bir değişiklik sunmadığı için 5.0 yerine 4.1 sürümü olarak adlandırıldı.  Güncellemenin en önemli özelliği, kurulduğu cihaza bağlı olarak farklı bir görüntü sunması.

Samsung, daha önce de Galaxy S kullanıcıları için ICS güncellemesini "düşündüğünü" açıklamış ancak ardından bu güncellemeyi sunmayacağını duyurmuştu. Bu kez işin içinde patent davası da olduğundan, Galaxy S II kullanıcılarının çok da umutlu olmamasında yarar var...

Mehmet Ali Bahıt

Okuyucu Yorumları

Toplam 23 Yorum

Eger bu güncellemeyi yapmazsa. Cok ciddi güven kaybı yaşanır Samsunga karşı. amiral gemisi telefonlardan birinden bile bu kadar çabuk elini çekiyorsa. Ben nexus alırım paşalar gibi her güncellemeyi ilk alırım hemde. Bunu söyleyen yüzbinlerce kişi olacaktır.

ya oldumu bu haber şimdi valla bu samsung adamı cınnet gecirir s2 alcaktım butcem ona yetiyo ama vaz gecmeyi başladım bu haber sonrasında

Tipik Samsung hareketi

Sony 2011 e bi sunsunda 4.1 i ozaman gorurum ben samsung fanlarini galaxy s ne kullaniyo halen ginger official olarak

Samsung bir bahane bulacaktır ve güncelleme vermeyecektir...

galaxy 2 aldigima pisman oldum once ilk cikan surumlerde konusurken yanki yapiyormus mikrofon bozuk cikti sonra 4.0.3 androide yukselltim sim karti gormedi. simdide jelly bean gelmiyor. iphone 5 ciksinda 4s alim. androidin adam akilli yaptigi bi is yokki zaten bi oyun bile kurmak icin kac tane surum deniyom stabil olamiyyor piyasaya bu kadar dandik markalarda androcuklar surersen istikrar yakalayaman tabi

*ufak not;2010da çıkan n8 ler c7 ler daha geçen gün güncelleme aldı. Buda dev samsungun güncelleme anlayışı. Kendisini bu güne getiren galaxy serisini tınlamıyor bile

Zaten SII ye çıkarmayı düşünmüyorlardı şimdi de patent hikayesini çıkardılar.SII kullanıcıları daha çok bekler 4.0 'ı

İyiki cevreme galaxy nexus almalari konusunda ikna etmisim az kalsin s2 alan iki arkadasim olucakti yakinda buna bir care bulunucaktir yoksa google motorola ile en yakin zamanda yoluna devam edip cok guclu hale gelicektir...

Custom Rom denen bir şey var.

s2 4.0.3 ve 4.0.4 kullandım. telefonu kapatıp açtığınızda çoğu zaman sim görmüyor.... arkadaşın biri ics yi çok bekler s2 demiş. zaten var ki :)))

ne oldu android android diye bariyordunuz:D boyle kazit atar size android..

Merak etmeyin sam amca sizinti haberlerle JBnin testte oldugunu duyurdu. Sammobile kaynak.

Samsung telefon olarak çok iyi günceleme olarak berbak, aynı şeyi Galaxy S için de yapmıştı.

Iphone 'a gecene kadar cyanogenmod kullanırız napalım??

hahahaa ah samsug ah :)

Ziyaretçi (Mobil) Bugün 11:07 insan gibi telefon kullanmassan heryeri bozulur. ben s2 ilk çıktığı günden beri kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım. custum rom yükleyip yada yükleyemeyip saçma sapan yorum yapacağına sat telefonunu iphona a kazıklan. ben bugüne kadar çıkan tüm oyunları oynadım. hiçte bir sıkıntı yaşamadım nedense. herhalde sen kırık oynadın oyunları bedava oynamak için.. yazık.

bende şuan 4.1.1 var ve aklı alan zaten stok romu beklemez

Zaten XDA varken kimse Samsungun kıytırık güncellemelerini beklemez.

s2 yi satar xperia alırım. güncellemelerde sony 1 numara

Ortada fol yok yumurta yok ne bu panik!adamlar verecez dedimi?dedi.Bu kadar vermeme gibi birşey yok ortada ...

herzaman ki samsungun rezaletleri yani herşey olması gerektiği gibi....

Bende şu an jb var isteyen yükler xda dan hiç sorun yok

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir