Win 7 Build 7600: Artık RTM'ye geldik mi?

İşte o an geldi: Microsoft'un yeni göz bebeği Windows 7'nin final sürüm derlemesi belli oldu...

Win 7 Build 7600: Artık RTM'ye geldik mi?
Windows 7 Build 7600: Muhtemelen final sürüm; ama asıl kararı Microsoft verecek.

Birçok insanın uzun süredir beklediği an gelmiş olabilir. SuperSite Blog ve Wzor kaynaklı bildirimlere göre Windows 7'nin RTM sürümünün (RTM=Final) derleme numarası belli oldu. Hatta malum yerlerde paylaşımına bile başlandı.

RTM sürümün derleme numarasının 6.1.7600.16384.win7_rtm.090710-1945 olduğu bildiriliyor. Derleme numarası çözümlendiğinde sürümün 10 Temmuz 2009'da tamamlandığı ortaya çıkıyor. Fakat Microsoft ana derleme numarasına (Build 7600) dokunmadan RTM sürümü tekrar elden geçirebilir. Elbette bu konuda son sözü Microsoft söyleyecek. Bugün gerçekleşecek olan Worldwide Partner Conference etkinliğinde yazılım devinin, Windows 7'nin yapımının tamamlandığı ve son dakika değişikliklerinin yapılmayacağına dair bir açıklama yapması bekleniyor. Ancak firmadan bu tip bir doğrulama geldiğinde yukarda tam derleme uzantısını belirttiğimiz sürüm, final sürüm olarak lanse edilebilir.

Etkinlikte meydana gelen gelişmeleri CHIP Online olarak size aktarmaya çalışacağız.

Halil Mollaoğlu

Okuyucu Yorumları

Toplam 24 Yorum

ben şu anda 7264 sürümünü kullanıyorum. bu nedir peki?

Senin kullandığın 7264 bir ara sürüm derlemesidir. Yukarıda bahsedilen tamamlanmış bir Windows 7 dir. Yani çok çok çok büyük bir sorun görülmedikçe Microsoft'un satışa çıkaracağı sürümüdür. Bilmem daha başka nasıl anlatabilirim.

""ben şu anda 7264 sürümünü kullanıyorum. bu nedir peki?""

(RTM=Final) msaatci.

sızdımı peki ,ayrıca türkçe destegi varmı ?

o pre rtm kullanma süresi var ve geliştirme aşamasında olan

7600 ise rtm satışa çıkacak sürüm.

"ben şu anda 7264 sürümünü kullanıyorum. bu nedir peki?"
-------------------------------------------------------------------

resmi olmayan değiştirilmiş bir versiyon olabilir

yarın düşnce anlaşılır 2010 kullanma süresi yoksa bilinizki bu %100 rtm final iki rtm sürümü olması gibi saçma bişey olamaz imkansızda....

Bu beta sürümüdür

ALINTI
"ben şu anda 7264 sürümünü kullanıyorum. bu nedir peki?
Bugün 00:08 "

Henüz tamamen tamamlanması için erken. Çok daha fazla çalışılmalı. Linux kullanmamak için sebep yaratılmalı.

eski süürümü. yenisini update yap.

gözümüz kulağımız chipde..

peki güncelleme yapapabilecek miyim, yoksa indirip kurmam mı lazım?

güzel bir gelişme. 7229 versiyonunu, çıkan bu built gerçek rtm ise hemen yükselticem :))

tabi ki de indirpi kurman lazım şu insanlara bak yaa

şuan internette dolaşan FAKE olabilir. biçok site buna fake diyor. ayrıca rapid partları hala eksik ve indirip de kuran yok şimdiye kadar. fark varmı 7264 den onu da bilmiyoruz. microsoft farklı bir sistem koyabilir ortaya bence. biz internetteki çok değişik olmayan sürümlerle ilgilenirken onlar bakalım neler yapıyorlar göreceğiz. zaten win7 nin şu anki arayüzü vistadan pek farklı değil (yeni taskbar hariç). bu arayüzle pek hoş da değil bana sorarsanız. bu şekilde çıkarırlarsa vistanın değiştirilmiş halifalan diye çok söylenti ç,ıkar bence...

windows 7 nin arayüzü Vistadan yada Xpden farklı olsaydı alışman çok zor olur hiçbirzaman bir anda arayüzde büyük değişiklikler yapılmayacaktır. Bunu unutun artık. Yeni işletim sisteminden anladığınız daha hızlı ve tamamen değişmiş bir arayüzü ise inan hayal kırıklığına uğrayacaksınız, apple microsoft ve linux bile yeni bir şletim sistemi çıkardığında arayüzünde büyük değişiklikler yapmaz !!! Lütfen bu konuda daha bilinçli olun.

XP'den ne farkı olacak Win. 7'nin ???

MG42, elektrikli camlar, turbo, 4 çeker falan olacak:P tövbe tövbe

Görev çubuğu güzel görünmüyor yahu, hele kde 4'ten sonra daha çirkin göründü gözüme...

"CHIP Online Ziyaretçisi yazmış:
şuan internette dolaşan FAKE olabilir. biçok site buna fake diyor. ayrıca rapid partları hala eksik ve indirip de kuran yok şimdiye kadar. fark varmı 7264 den onu da bilmiyoruz. microsoft farklı bir sistem koyabilir ortaya bence. biz internetteki çok değişik olmayan sürümlerle ilgilenirken onlar bakalım neler yapıyorlar göreceğiz. zaten win7 nin şu anki arayüzü vistadan pek farklı değil (yeni taskbar hariç). bu arayüzle pek hoş da değil bana sorarsanız. bu şekilde çıkarırlarsa vistanın değiştirilmiş halifalan diye çok söylenti ç,ıkar bence..."
ne alaka sana sölim windows 1 den windows 2000 kadar arayüz değişmedi sana artık ne diyim.

Kişisel yorumum bence PEK tutmayacak.
Artık millet uyandı.Bedava ubuntusu zubuntusu vs'si varken neden PARALI işletim sistemi kullanayım ki. Aynen office te olduğu gibi. 5 yıldır open office kullanıyoruz. Şİrketçe bedava ya süper valla.

Bende 7264 sürümünü kullanıyorum daha sonra update yapabiliyormuyuz

http://forums.mydigitallife.info/showthread.php?t=6309

linkler burda var ben cekıyorum

ben ms'un kendi sitesinden indirdiğim win7rc 7100 var ve otomatik güncelleştirmeler etkin olduğu hâlde neden 7100 hiç değişmiyor, ~4gb'ı tekrar mı indirmem gerekio???

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir