Yoksa koca evrende yalnız değil miyiz?

"Uzay'da bizden başka canlı var mı?" sorusuna ilginç bir cevap verildi. İşte bulgular...

Yoksa koca evrende yalnız değil miyiz?

NASA'nın Maryland eyaletindeki Goddard Uçuş Merkezinden Jamie Elsila, kuyruklu yıldızda buldukları glisinin yaşayan organizmalar tarafından protein üretmekte kullanılan bir amino asit türevi olduğunu belirtti ve ilk kez bir kuyruklu yıldızda amino asit bulunduğuna dikkati çekti.

"Dünya'ya hayat göktaşı ve kuyruklu yıldız çarpmasıyla taşındı" teorisi

Çalışmalarını Meteoritics and Planetary Science adlı bilimsel dergide yayımlayacak ekibin başında yer alan Elsila, keşiflerinin, "yaşamın bazı unsurlarının uzayda oluştuğu ve Dünya'ya uzun zaman önce göktaşı ve kuyruklu yıldız çarpmasıyla taşındığı" yolundaki teoriyi destekler nitelikte olduğunu söyledi.

Araştırmada yer alan NASA'nın Astrobiology Enstitüsü Direktörü Carl Pilcher da, bir kuyruklu yıldızda amino asit türevi glisin keşfinin yaşamın temel yapı taşlarının uzayda bulunduğu ve evrende yaşamın ender olmaktan öte yaygın şekilde bulunabileceği görüşüne destek sağlayabileceğini kaydetti.

Araştırmanın sonuçları, American Chemical Society kuruluşunun Washington'daki toplantısına Pazar günü sunuldu.

Hürriyet

"Uzay'da bizden başka canlı var mı?" sorusuna net bir cevap nihayet verildi: Hayır!

bundan ne anlarsınız? uzayda yanlız olduğumuzu! bsoru şöyle olmalıydı:"uzayda yanlızmıyız? cevap:Hayır!"

düzeltmelisiniz bence.

habere gelirsek, teori gayet mantıklı görünüyor.ayrıca bu proteinin başka gezegenlerde aynı şekilde çarpıp yaşam oluşturabileceğininde kanıtıdır.yani uzayda yanlız değiliz...zaten yanlız olduğumuzu düşünmek garip değilmi?sınırını bilmediğin şeyle ilgili nasıl böylesine kesin konuşabilirsin...

"Uzay'da bizden başka canlı var mı? sorusuna net bir cevap nihayet verildi: Hayır!" bununla altında yazanlar arasında ne alaka var? Alttaki yazanlara göre cevap evet olması lazım.

bir zamanlar herkes dunyanin düz oldugu savunurdu karşı çıkanlar öldürülürdü,her sey zamanla yerine oturuyor,insanlar er yada geç gerçeği ögrenecek

hıhı tabii bu sonsuz evrende de sadece biz insanlar yaşıyoruz zaten(!)...

evet gerçektende uzayda hayat çok yaygın her yer bizim ulu atalarımız olan amino asitlerle doluymuş ellerinden öperim töbe töbe

Başlık yanlış olmuş ama, Evet olacaktı, giriş falsolu olmuş:)

Bişey anladıysam arap olayım

Aklıma bir kaç soru takıldı şimdi,
Dünya'ya hayat göktaşı ve kuyruklu yıldız çarpmasıyla taşındıysa , kuyruklu yıldıza hayat nereden taşındı ?

Neden dünyada hayat oluşamıyor da kuyruklu yıldızda oluşuyor ?

Bu göktaşları üzerinde hayat barındıran gezegenlerden kopup geliyorsa neden dünyadan kopan taşlar diğer gezegenlere hayat taşımasın?

Evrende en az bir gezegende kesin olarak hayat var, bunu biliyoruz.
Neden başka gezegenlerde de hayat o gezegenin şartlarına uygun olarak yaratılmasın ?
Bir gezegende Canlı olması için kesinlikle kuyruklu yıldız yada meteorlar tarafından mı taşınması gerekiyormuş ? neden ?

sanki tum uzayı arastırmıslarda hayır dıyorlar bence kesınlıkle var hemde yuzlerce ırk!!

Bu yazıyı anlayabilmek için bazı temel bilgilere sahip olmak gerekir.O bilgilerin birazını da açıklamaya çalışayım; bir canlı protein olmadan yaşıyamaz. Proteinler organizmalarda bulunan çekirdekten insan DNA 'sına kadar her yerde bulunur ve proteinin yapıtaşıda aminoasitlerdir. Burdada o hayatın temeli olan aminoasitlerin bi göktaşından gelmiş olabileceği anlatılmakta. :)

Uzayda hayat var, ufolarla yapımız neredeyse aynı sadece onlar bizden birkaç nesil ilerdeler fakat kuyruklu yıldızın içine animo asit nasıl bulaşmış bunu çözemedim

baska bi durum madem baska turler diyoruz,, onlarin anatomisi de bizimki gibi olacak die bisey mi var..ya bu varlilar baska boyuttalrsa?+?
yada hic boyutlari yokssa hani söyle dusunun biz onlari onlar bizi göremiyor bu kadar mukemmel bi kainati yaratan ALLAH yarattiklari turlein digerleri tarafindan görulmesine bilinmesine de bi mani olusturabilir biraz daha genis dusunmek te yarar var.. bi de su ararlar marsta falan hani dunyadaki varliklar susuz yasayamiyor (oksijensiz vs.) ama bu marstakinin de suzuz yasayamadigi anlamina gelmez nerden biliyon ki senin gibi yiyp ictigini nefes aldigini??
binlerce yildir varliginin farkinda olna insanoglu bile hala tam olarak kendisi ile ilgili bazi seyleri aciklayamiyor hemde uzerinde calisacagi calistigi milyonlarca denek olmasina ragmen..bunu dusunup yaratilisi boyutu hakkinda hic bir bilgin olmayan hatta varligi ile ilgili bisey bilmedigin bi tur icin suna buna ihtiyaci var deemk sonuuca ulasmak icin biraz uzak ihtimal..uzattigim icin özur..

Olmaz mı var tabi ki.Ama biz görebiliriz veya göremeyiz orasını bilemem.Ulaşabiliriz veya ulaşamayız. Büyük bir ihtimal ulaşmamız mümkün değil.Kim bilir bizim gibi imtihan edilenler de vardır.Elbet bu kainat boş değildir.Her yerinde bir zikir eden canlı vardır.Bildiğimiz canlı anlamında da anlayabilirsiniz aklınıza gelmeyen hayal kurun mesela o tip de olabilir.

Ama dünyada insanlardan başka bir yaşm var ise mühim değildir.Biz kendimize bakalım lütfen.Çok da önemli değil.İnsan kendineden sorumludur ve niçin bu dünyada olduğunu düşünmelidir.Başka canlıların düşünsek elimize fazla bir şey geçmeyeceğini düşünüyorum.

"Dünya'ya hayat göktaşı ve kuyruklu yıldız çarpmasıyla taşındı" teorisi bu teori bence yaratılışı açıklıyor.Daha işin farkına varamadılar.İnsanlar bu güzel dinimizi çok sağlam bir şekilde öğrenseler inanınki bütün soruların cevaplarını bulurlar ama nedense bu devirde ""CAMI ELMASA TERCİH EDİYORLAR"".

Bilim insanalrının elini güçlendiren buluşlar..

Tabii ki yaşam tohumları, kuyruklu yıldız ve gök taşlarıyla, güneşten kopmuş ve soğumuş magma tabakasına düştü. Soğumamış magma tabakasında canlı mı olurdu?

Kuyruklu yıldızlarda bulunan maddeler, "haydi dünyaya bir iki" yapan UFO'ların yolculuk srasında bıraktıkları tuvalet atıkları değil herhalde.

Allah'ın yaratma sınırı koskoca evrende bizimle sınırlı olabileceğine inanmıyorum. Mutlaka başka alemler, toplumlar bizim gibi yaşayıp hayatı tıpkı bizler gibi deneyimliyorlar. seto

Sanki Dan Brown'ın İhanet noktasıyla aynı hikaye :)

eveet dünayaya hayatı göktaşı getirdiyse heralde benide leylekler getirdi !

İslam anlayışına ters ve Allahu Teala' nın Kuran-ı Kerim' de belirttiği ayetlere uymayan hayalci bir düşünce...!

belki filimlerde kullanılabilir ama hayatın gerçeklerini değiştiremez !

eğer zaten Kuran' a yönelseler çözüm orda yazıyor ve araştırma mantığıda orda yazıyor, insan ancak okuduğunda bilgiyi hisseder ve anlar.

Kırmızı başlıklı kızı kim getirdi? --- Aliens mi ? - Predatör mü?

saygılar ???