Windows 8'i "tam sürüm" yapmanın yolu bulundu

Windows 8'i yasadışı olarak "tam sürüme çevirmenin" öyle bir yolu bulundu ki...

Windows 8'i kırmanın yen bir yolu bulundu

Korsanlar, Windows 8'deki ürün etkinleştirme içerisinde bulduğu açıktan faydalanarak onu korsan bir şekilde etkinleştirmenin yolunu buldular.

Gayrimeşru "KMS etkinleştirme"nin de kullanıldığı yöntem, şöyle çalışıyor: Öncelikle herhangi bir anahtarla Windows 8'i yüklemek gerekiyor (bu anahtar, bir başkasının kullandığı anahtar da olabiliyor). Bu Windows 8'i her anahtarı kabul eden bir KMS (anahtar yönetim sistemi) sunucusu ile etkinleştirdiğinizde 180 gün kullanabileceğiniz, "yasal" durumda olmayan bir Windows'a sahip oluyorsunuz. Bu Windows'u tam anlamıyla meşrulaştırmak için Windows 8 Pro'ya Windows Media Center güncellemesini ekleyen  ücretsiz güncellemeyi uygulamanız gerekiyor. Bu güncellemenin yüklenmesi esnasında anahtarınızın uygun olup olmadığı kontrol edilmiyor ve önceki anahtarınız, tamamen etkinleştirilmiş yeni bir anahtar ile değiştiriliyor.

Windows Pro için sunulan ücretsiz Windows Media Center güncellemesi sadece 31 Ocak 2013'e kadar geçerli. Dolayısıyla bu yasadışı etkinleştirme yöntemi, Microsoft herhangi bir değişiklik yapmasa bile sadece birkaç ay çalışacak. 

Okuyucu Yorumları

Toplam 36 Yorum

Bu media center nerden yükleniyor ? mağazada mevcutmu

79 tl için uğraşmaya değmez

180 gün sonra tekrar KMS ile aktive ederse :)

Bu Açık bu haftaki güncelleme ile kapatıldı ! Microsoft o yüzden güncelledikten sonra fix bugları açıklıyor =)

windows yükseltme aracı işini yapmaz daha sonra yükseltme programının hazırladığı CD'den binbir çabayla temiz kurulum yaparsanız ve windows 8 size lisansınızın sadece yükseltme için geçerli olduğunu söylerse EVET windows 8'i para verip korsan kullanırsınız.

Korsan hiç ölmeyecek. Milyarlarca insan beleş kullanmanın yolunu bulmak için kafa patlatıyor. Haliyele microsoftun gözden kaçırdığı pek çok açık bulacaktırlar.

Kaçınılmaz sondu zaten beliydi :)

Böyle bir açık yok. çünkü windows 8 e özelllik eklemek için windows koyasıyla gelen anahtar değil,özellik ekleme üzere satın aldığınız yeni ürün anahtarı girilmelidir..

Böyle bir açık söz konusu değil çünkü windows etkinleştirmek için kulllanılan key ile özellik eklemek için kullanılan key ayrıdır... özellik eklemek için ayrı bir key satın alıyorsunuz. ve yüklediğiniz ilk özellikten sonra key otomatik olarak değişiyor. burda ms nin amacı aynı key ile korsan olarak özellik yüklenmesini önlemek...:)

Nasıl yani? Şimdi benim satın alma sırasında verilmiş anahtarım, ücretsiz Media Center için verilen anahtar girildikten sonra değişti mi? Yeni anahtarımı nasıl göreceğim?

Korsan ile iddalaşmayı çalışmayın korsanın yapamayacağı bir şey yoktur.

çözümü var arkideşler.biraz rus sitelerini kurcalarsanız anlarsınız

KMS gayet iyi, kmsyi geçtim sadece twinui.dll isimli dosyayı crackli kopyası ile değiştirip hem arada gelen watermark (volume lisanslarda) veya mavi aktif edin ekranı (retail lisanslarda) direk siliniyor... açılışta, uykudan uyanınca birşey gözükmüyor. saatbaşı kapanma olayı da yok zaten. bir tek kişiselleştirme sıkıntısı kalıyor. onun içinde çözüm mevcut. hatta normal windows menüsünden daha fazla seçenek sunan araçlar var... onethreeseas diye googleda aratın çıkar...

@21 Kas 2012 20:05 Doksan günlük deneme imkanı veren Enterprise RTM sürümü var zaten, ayrıca doksan günden sonra her saatte bir kapansa ne olur ki? Elektrik tasarrufundan başka yani?

Arkadaşlar anlamadım şimdi orjinal windows 8 pro üzerine Windows Media Center kurduğunuz zaman yeni bir lisans sahibi oluyorsunuz ve elinizde 2 adet key oluyor anlamadığım noktada 2 ayrı keyle 2 bilgisayara kurulabilirmi

@21 Kas 2012 20:13 İki ayrı key demiyor. O keyin yerine değiştiriliyor deniyor bunun için yine 1 adet serial var ve etkinleştirilmiş oluyor.

@21 Kas 2012 20:13 İki ayrı bilgisayara kurulamaz, sakın yapma lisansın yanar sonra...

@21 Kas 2012 20:13 media center için ayrı bir lisans veriyorlar. windows ve media center lisansları ayrı lisanslar. 2 bilgisayara kurmak için ayrı lisans alman lazım

ne gerek var bunlara anlamıyorum 'telefonu' kullanın..(anlayan anladı)

blackmart indir

yasadışı kullananlar orjinal kullananlardan fazla bu yasadışı işlemde sadece 3 cmd komutu ile oluyo sizin deneme lisansınızı korsanın açtığı kendi websitesine kayıt edip full oalrak kullanmanızı sağlıyor

kurdum anında geri kaldırıp önizleme sürümünü tekrar kurdum. kararlı sürümden daha iyi önizleme sürümü. en azından aero var.

bunları napalımki zaten crackleri var 2 gün önce güncelleme ile yaladı yazılım sahte dedi aynı crack i tekrar yaptım gene orjinal devam ediyo microsoft korsanalrla başa çıkamaz kimse çıkamaz bunu çok net söylüyorum

telefon yöntemi,.güncellemeler sorunsuz. halen kmsyle uğraşıyorlar :)

Ms sarhoşken mi yazmiş bu lisanslamayi anlamadım :D benzer bi sorun orjinal key alirken de oldu hiç key sormadan bazı kullanıcılara 29TL den key satti :D Velasil game of amerika diyor komplo teorisi göndermesi yaparak yorumumu bitiriyorum

Yaw ACELE ETMEYİN 6 Ay Daha Bekleyin Oyunlarda Sıkıntı Zaten =)

@27 Kas 2012 17:38 arkdasim bu windows7 update i yani windows 7 de calisan seyler windows 8 de de calisiyor

arkadaşlar windows 8 nerden indirebilirim tam sürümünü ne olur yardım edin

ARKADAŞ LAR BENİM PC NİN SESİ GİTTİ VE DRİVERİNİ BULAMIYORUM BANA YARDIMCI OLA BİLECEK VARMI WİNDOWS8 PC DE SAQ ALT KÖŞEDE Hopörler simqesinin üstünde x işareti var?????

BENCE WİNDOWS 8 HER ZAMAN AÇIGI ÇIKACAK UNUTMAYIN BİLGİSAYAR YADA BİLİŞİM SEKTÖRÜNDE ASLA İMKANSIZ YOKTUR SADECE ZAMAN ALIR O YÜZDEN HERTÜRLÜ O KEYİ AÇARLAR (STORMHAWK)

Kardeşim çok sağl gerçektende işe yaradı

hp pavilon g6 kullanıyorum ve bir türlü dokunmatk ekran ozelliğini çalıştıramadım bir el atın bu işe nasıl oluyor ne yaptıysam olmadı

arkadaşlar hp pavilon g6 wndows 8 programlı bir notobook kullanıyorum ve ne yaptıysam bir türlü bu dokunmatık ekran ozelleğini çalıştıramadm acaba böyle bir şey yok mu yardım ederseniz svnrm tşklr

@17 Ara 2012 20:14 kardeşim cihazının dokunmatik özelliği varsa aygıt yöneticisinden touchscren aygıtının donanım kimliğine bak ve not al. sonra usb aygıtlar altından bütün usb aygıtlarının donanım kimliklerine bak ve not aldığın donanım kimliğiyle aynı olan usb cihazını sürücüsünü güncelleştir ve güle güle kulan.

ama hala windows u etkinleştir dedğim de bu ürün anahtarı çalışmıyor diyor ??? bılgısı olan

windows 8 kursanızda g6 larda dokunmatik ekran olmadığı için o özelliği kullanamazsınız.

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın

İlginizi çekebilir