Horoskop download: Burcuna göre indir

Sizin burcunuzun programı hangisi? CHIP Online sanal dünyadaki falınıza bakıyor...

Özgür Yay ve sağlam altyapılı Oğlak

Özgür Yay ve sağlam altyapılı Oğlak

Onu kim aramaz ki? Hayatın anlamını... Fakat yay burcunda doğanlar bu açıdan çok aktiftir. Belki de bunu Google Earth ile yapacakları bir seyahatte bulabilirler.

Özgür Yay ve sağlam altyapılı OğlakEğer sürekli özgürlük ve bilgiye olan hasretleri olmasaydı kovalar her şeyle çok daha rahat baş edebilirdi. Gündelik işlerle başa çıkmayı becerebilen birçok yay olsa da, hepsinin içinde doğayı keşfetme arzusu vardır: "Google Earth" bu karakterdeki insanların düşlerinizi gerçekleştiriyor ve onları heyecanlı bir yolculuğa götürüyor.

Fakat yay burcu keşfedebileceği geniş alanların yanında biraz macera da ister! Google Earth ile dünya etrafında uçabilir ve uydu resimlerini, haritaları, bina bilgilerini, 3D bina modellerini ve hatta uzak galaksilerdeki yıldızları bile seyredebilir. Coğrafi içerikler istenilen biçimde keşfedilebiliyor, ilginç yerler kaydedilebiliyor ve diğer kullanıcılarla paylaşılabiliyor.

Download: Google Earth

Özgür Yay ve sağlam altyapılı OğlakSağlam altyapı: Oğlak
Oğlaklar kendinden emindir ve yollarında tökezlemeden ilerleyerek zirveye tırmanırlar. Her zıplayışını önceden hesaplamıştır ve korkusuzdur. Oğlak bir şeyler başarmak ister. İşte bu konuda ona Sunbird yardımcı olur.

Oğlaklar sorumluluk sahibi kişiler oldukları için ancak günlük kotalarını doldurduklarında rahatlayabilirler. Maalesef bazen o kadar fazla şey planlar ki, bu rahatlama noktasına asla gelemez.

Eğer birçok görev ve randevu varsa çalışma zamanını en uygun şekilde kullanmalıdır. Ancak Sunbird ile birçok oğlak dinlenecek boş vakti bulabilir. Takvim uygulaması sayesinde randevularını ve görevlerini rahatça yönetebilir ve alarm fonksiyonu sayesinde önemli olayların kendilerine hatırlatılmasını sağlayabilirler. Takvim günlük, haftalık ve aylık bir görünüm sunuyor.

Download: Sunbird

Okuyucu Yorumları

Toplam 29 Yorum

Kovalar 4 GB kotadan çok etkilenir.

Tipik bir ikizler insanı sürekli değişime ve harekete ihtiyaç duyar.
---
aynen öyle :)

Evet bende Yengeç' im ve bu oyunu oynamıştım çok sevmiştim :)

Bende yengecim ama malesef bu oyunu bitirdim :D ama oyun çok güzeldi

Ben kovayım :D
Bizim söylememimz için söylenmiş bir söz: Siz giderken biz geliyorduk!

:DAcaba chip in videolarınıda kaydedebilir miyim?

Gerçektende en sevdiğim yazılım Google Earth ama indirmeme gerek yok zaten bilgisayarımda kurulu

Bende bir oğlak burcuyum. Burcuma göre hangi yazılım uygun diye merak ederken burcuma göre önerdiğiniz ajanda yazılımı tam bana göre. İşlerimi sürekli karışık hallediyorum. Ve yoğun çalışıyorum. Arada unuttuklarım oluyordu. Önerdiğimiz yazılım tamda ihtiyacıma göre. Kullanmaya başladım bile.

Sağolun Chip Online.

bende balık wot u indirdim

Ya burç murç bunlar batıl şeyler lütfen chıp
yapma bunu

Boğa burcuyum ve Plus natural duvar kağıtlarını çok sevdim.Dayanmadım indirdim.Teşekkürler Chip Online.Süperr duvarkağıtları bunlar :))

yay nerde?
onların download ile ilgisi olmaz diyorsunuz yani (=

başak burcu

Koç burcuyum ve zaten pc de cdburnerxp var :D süper yazılım ücretsizdir tavsiye

yazılar komik olmuş :)

way bea birebir aynı gercekten kım yapmıssa tebrık ederım

Balığın fifrefox eklentisini daha önce kurmuş ama beğenmemiştim :) tutmadı hocam. HeHeHeHe

yay nerde? ben balık burcuyum garanticiyim aynen sağlamcıyım okadar sağlamcıyımki görmedik ama ahirete yatırım bile yapmaya başladım :))

yok böyle bi saçmalık

Tam anlamıyla zuhaha..Elimizi monitöre yapıştırlaım el falımızada baksın.

ben aslan ultra star deluxe'i indirecem

Ben basak burcuyum bunuda beyenmedim=) Titizim titiz :p

Armudun sapi uzumun copu :)))))

İkizler burcuyum ve Windows Live MSN çıktı. :D Sevindirici. :D

aslan nerede?

En iyi işletim sistemi linux

aslan yokkk yaaa

Arkadaşlr aslan nerede biliyormusunuz??? Ben bulamadım ama =s :D
Lütfenyardımcı olurmusunuz...

nerde izleniliyo yok

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir