Instagram'ın şirket profilleri nasıl olacak?

Popüler sosyal ağın yeni "şirket profilleri" işlevinin nasıl görüneceği, ortaya çıktı!

İşte Instagram'ın yeni işlevi

Instagram'ın birkaç ay önce varlığını doğruladığı şirket profillerinin neye benzeyeceği, açıklığa kavuşmaya başladı.

Şirket sayfalarının iOS uygulamasında nasıl görüneceği, Later.com muhabiri Taylor Loren sayesinde ortaya çıktı. Şirket profili, şu üç fark dışında normal kullanıcı profiline çok benziyor: İletişim düğmesi, üzerine dokunulabilen konum etiketi ve şirketinizin amacını anlatan bir kategori.

Çoğu firmanın eposta adresini profiline yazmak durumunda kaldığını biliyoruz, bu yüzden profil sahibiyle iletişim kurmaya yönelik "Contact" düğmesi yerinde bir işlev olmuş görünüyor. Bu düğmeyi kullanarak iletişime geçmek için sayfayı arkadaşlarınız arasına eklemeniz gerekmiyor.

"Konum" etiketi, şirketin nerede olduğunu harita yardımıyla bulmanıza izin veriyor. Şirketler bunun için adreslerini biyografilerine yazıyorlardı, ancak biyografi alanı 150 karakterle sınırlı olduğundan bu pek iyi bir çözüm değildi.

Şirket profillerinin son özelliği, şirketin kategorisini gösterebilmesi ("Sağlık sitesi" gibi). Bu sayede hem doğru hesapta olup olmadığınızı anlamanız kolaylaşıyor, hem de ilgi alanınıza uygun sayfaları daha hızlı bulabiliyorsunuz.

Instagram'ın "Business Profiles" adlı yeni işlevi şu an kısıtlı sayıda kullanıcıya test amaçlı sunuluyor. İşlevin ne zaman herkese açılacağı veya açılıp açılmayacağı bilinmiyor.

Okuyucu Yorumları