iPhone OS 3.1 saç-baş yoldurtuyor

Yeni iPhone yazılımı çıkalı fazla olmadı; fakat şimdiden şikayet yağmaya başladı bile...

  • Halil Mollaoğlu
iPhone OS 3.1: Kullanıcıları yarı yolda bıraktı
iPhone OS 3.1: Sadece iyileştirmeler sunmuyor.

Öyle görünüyor ki güncel firmware güncellemesi iPhone OS 3.1, eski iPhone modellerinde (2G ve 3G) büyük sorunlara neden oldu. Apple, yeni yazılımı birkaç gün önce yayımlamıştı.

Kullanıcılar Apple destek forumunda OS 3.1'e ve iTunes 9'a geçiş yaptıktan sonra cep telefonlarının sıklıkla çöktüğünü bildiriyor. Aynı zamanda pil süresinin belirgin derecede kısaldığı ve podcast'lerin yanlış sıralandığı söyleniyor. Bazı kullanıcılar eski firmware sürümüne ve iTunes 8'e geri dönüş yapılmasını tavsiye ediyor.

Apple forumdaki sorularla ilgili herhangi bir açıklama yapmadı.

Okuyucu Yorumları

Toplam 18 Yorum

daha öncede yorumlarda 3G için defalarca yazmışdım. bu firma başdan sğama iş yapıyor yani ürettiği bir şeyi denemiyor. 2 aşamadan geçiriyor sonra direk piyasaya böyle saçmalık olmaz... Nokia aynı şeyi yapsa heraldeki batardı...

pis kurtlu ısssırıklı apple ürünü alıpta şikayet etmeyenin zaten midesi çoook geniştir zaten

Nokianin son dokunmatikleri cokmu hazir cikti biraksana ben apple sevmem zerre kadar ama hepsi yapiyor.

bende hiçbir sorun olmadı, olanı da görmedim.
Sorunlar forumuna girip bakarsınız tabii görürsünüz de, önemli olan sorunların sıklığı.
Sorunların sıklığı konusunda da en iyi firmalar daha önce sizin de yazdığınız gibi, 1- APPLE 2- Asus dünyada.

3.1 kullanıyorum ve gayet memnunum. Telefonda hızlanma var ve az olan ısınma su an hic yok. 2 gündür hiç bir sorunla da karşılaşmadım.

yahu bu telefonu alan hala varmı? millet ne kadar kazıklanmaya meraklı. ihpne neymiş yani. ne özelliği var. güncellemeden başka bi işe yaramıyorki. ayda bir böle işte güncellemelerle uğraşılır.

centauri'de hiç bir zaman sorun olmaz çünkü o apple kullanır:) ayrıca orjinal satınalınmış yazılım ve donanım aksesuar kullanır.
önemli olan sorunların sıklığı değildir önemli olan sorunların nedeni. Garantide sorunların sıklığı ile ilgili bir ibare yoktur!!!
Apple ile ilgili sıkça sorun yok diyenler lütfen biraz araştırsın. asus kullanananların bir sitesi yok ama maşallah apple kullananların dünya kadar sitesi ve içinde dünya kadar sorun bildiren konular var.

nokia n95 ve n97 dururken bu telefonalınmaz ve kim 199 dolar veripte ipod alır? işe yaramaz aletler düşkünü boş adamlar bu kadar fazlamı?

Zaten 3.1 çıktı haberine herkes iyi yorum yaptı, buna kötü yapıyorlar. Bütün firmalarda olacak. Ayrıca şu "kurt" mevzusu canımı sıkıyor. İyi ki adı Apple.Biraz daha orjinal olun. Sizin nokia'nın dokunmatikleri çok güzel çalışıyor sanki. Dandik darbeli ekran. Şu ana kadar kesinlikle iPhone'un dokunmayı algılamadığını görmedim. JB çıksın ben de yükleyeceğim 3.1'i. 1 milyon app hangi nokia store'da var merak ediyorum. Birkaç app gösteriyorsun iPhone'dan millet 180 derece dönüş yapıyor. Nokia N97 bir telefon, çıktı unutuldu 5800 gibi. Ama iPhone öyle değil işte. Nokia'nın da hataları olabilir, olacak ancak iPhone ile kıyaslanamaz ürünleri.

N95 im vardı Iphone'dan önce, şu an çekmecede yatıyo kendisi.
Iphone un yanında berbat bir cihaz... Iphone varken onu kullanmak için moron olmak lazım değil ama.. Sadece zevksiz ve takıntılı olmak ve çok büyük bi cebe sahip olmak lazım sığması için.
edipciftci gibi hakaret edecek değiliz.

3.1 de sorun olduğu haberi de doğru değil, yükleyebilir herkes. Iphone u olanlarda nedense hiç sorun çıkmıyor, ama olmayanlar her yerde Iphone sorunlu diye dolaşıyor

ben yükledim 3.1 i bir sorun yok

bende de hiçbir problem çıkmadı, gayet memnunum...

gerçekten iphone u kullanmayanlar hemen belli oluyor. en azından bir kez elinize alın farkı görün.burda biz de kalkıp nokia kötü onun ben taa.. dersek bi farkımız kalmaz ki ne bize ne apple a yakışır.hem konu 3.1 sürümü lütfen yükleyenler daha kapsamlı anlatsınlar sorun olup olmadığını ki benim gibi yüklemeyenler de kararını versin ayrıca en az 1500 tl para verip de 3-5 dolara kıyamayıp jailbreak yükleyen arkadaşları da anlayamıyorum!!

Arkadaşlar ben yükledim tuş kilitlendikten sonra açılmıyor home ve power tuşuna basıp açılıyor sonra hiç bir şey olmamış gibi devam ediyor dün gece de tuş kilitlendikten sonra ilk sayfada bulunan mesajlar falan yoktu kapatıp açtım geri geldi 3G modeli jaibreak degil :S

iphone güncelleme yazılımını yükledikten sonra kamera sekmesi ortadan kalktı.şu anda foto çekemiyorum

edipciftci iki tane mesaj atmış :) Başka bi açıklaması yok

Apple gibi bir firmadan böyle hatalar beklemezdim.

Evet 3.1 den sonra telefon cok fazla cokuyor surekli resetlemek zorunda kaliyorum. Pil konusunda pek sikintim yok ama

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir