Schmidt'ten Android'e geçiş rehberi!

iPhone'u terk edip Android'e nasıl geçersiniz? Çok özel bir rehber, çok özel bir isimden geliyor!

Schmidt'ten iPhone'dan Android'e geçiş ipuçları!

Google'ın icra heyeti başkanı Eric Schmidt, yazdığı destansı Google+ gönderisinde Android'e geçmek isteyen iPhone kullanıcılarına destek verdi.

Schmidt, kişisel Google+ sayfasında "Android'li bir telefonun iPhone kullanıcıları için müthiş bir hediye olacağını" söyledi ve şunları ekledi:

"PC'lerden Mac'e geçip bir daha hiç geri dönmeyen kullanıcılar gibi, siz de iPhone'dan Android'e geçecek ve bir daha hiç geri dönmeyeceksiniz. Her şeyiniz bulutta yedeklenecek; üstelik çok sayıda seçeneğiniz var. En son anketlere göre dünyanın yüzde 80'i Android konusunda anlaşıyor."

"Schmidt ipuçları" serisinde yeni Android kullanıcılarının iCloud ve Gmail'i kullanarak kişileri nasıl iPhone'dan yeni telefonlarına aktarabileceklerini anlatıyor. İpuçları arasında iTunes müziklerini Android'e aktarmanın nasıl yapılacağı da tarif ediliyor.

Zeynel A. Öztürk

Okuyucu Yorumları

Toplam 37 Yorum

androide geçmemekmi ? Para weririm yine geçmem

@27 Kas 2013 15:07 İOS için zaten fazladan para veriyorsun, merak etme...

jailbreak bekliyoruz cıkıyor sistem 2 ayda çöküyor yine bekle bir daha iphone almayacagım

@27 Kas 2013 15:14 iphone yi nasıl çökertiyorsun yazda bizde çökertelim. ben 1 yıldır aynı versiyonu kullanıyorum sürekli uygulamaları deniyorum çökertemedim.

@27 Kas 2013 15:14 jailbreak riskli bu anlamda gerçekten. Ama android de de root un riskieri var. Yani her iki platformda da böyle ince ayarlar yaparken tehlikeyi göz önüne almak lazım.

schmidt neyei kullanacağımızı sana mı sorcaz

Daha çok virüs, Root Rom gibi telefon hızlandırma çabaları , kararsız sistem, yavaş internet, saçma sapan onlarca kaldırılamayan uygulamalar, aşırı ram tüketimi, 1.5 yıllık ömür, çok çok az güncelleme desteği ve daha birçok özellik Android'de.Siz de hemen Android'e geçiş yapın karlı çıkın :).

@viole 10 kişiden 8 i yıllardır android kullanıyor. herkes memnun. adamlar sürekli geliştiriyor sistemi. sen kendin salla kendin inan

@viole Kısa , öz ve net. Tebrikler arkadaşım ancak böyle anlatılırdı. Fanboylara sevgiler.

@27 Kas 2013 19:01 Sence bir ürünün çok kullanılması onun daha mı çok iyi olduğunu gösteriyor. :)?Zekana hayranım senin. Ayrıca o işletim sistemi dediğin programı çin malı tabletler bile kullanıyor onu da hesaba kat.

Facebook'un Google+ kullanıcıları için müthiş bir hediye olacağını düşünmüştür belki.

Normal kullanicilar gecer de, applekopat fanlar zor, bosuna dememisler rottenappleboys diye.

O biraz zor işte..

Hadi be ordan!iPhone'u olup ta Androide geçen gerçekten katıksız süzme saftır.Beni konuşturmayın iğrenç Android hakkında!

doğru demiş keşke daha önceden geçseydim androide

Zavallı adam.

Yav he he daha bendeki uygulamaların çakması bile androidin Mağazası'nda yok parmak izleme teknolojisini cebime mi sokayım

Bir Android kullanıcısı olarak Eric Schmidt'in bayağı iddialı bir yorumda bulunduğunu söyleyebilirim.Bu kadar iddialı bir yorumda bulunmak için erken diyorum.

valla macden pcye geçen birini görmedim henüz simit kardeş :D

Aynen,ne yapsın onunda ekmek parası

Avucunu yalarsın Eric :) Kişisel verilerimi Google' a emanet edecek değilim!

yurdun dört bir yanı zaten 20 mbit internet ağıyla sarılı sankide bilgilerimi buluta yedeklicem.

Yorum yaziyoruz yayinlanmiyor, hayirdir...

Sen şuna dünyanın yüzde 80'i iphone 'a para vermiyor desene canım abicim.

Apple kullanicilari android e ayak uyduramaz. Aldıkları android in ozelliklerini kullanamazlar. Android kullanmak uzay mekiği kullanmak gibi gelir apple cilara. Beceremezler.

@27 Kas 2013 19:45 Katılıyorum. Çok doğrusunuz. İOS la 10 işi bir dakikada, Androidle bir işi 10 dakikada yapabiliyorum.

iOS için tek alternatif var Windows Phone OS

Hem android hem iphone var ikisininde kendine göre güzel yönler var.

Android'e geçmek mi? Böyle bir şey yapmayacağım. Satın aldığım Galaxy Gio'a 1 tane bile uygulama yüklemediğim halde kasıyor. O SAMSUNG yazısı ekrana gelene dek telefonun çektiği çileyi görseniz şaşarsınız. Bir sonraki tercihim WP olacak ve memnun kalacağımı da düşünüyorum.

@27 Kas 2013 21:59 Gio gibi bi telefondan bu beklenir al S4, ayfon la aynı seviyede olan telefon gio değil s4

Herkes olduğu yerde kalsın kimse kimseye de laf etmesin millet birbirini kesecek resmen android ya da ios kullanıyor diye

Kendisi için esas tehlikenin Windows Phone'dan geldiğinin farkında değil, İOS ile uğraşıyor.

Ben İOS'dan Androide canlı duvar kağıdı yüzünden geçmiştim:) Android gerçekten hoşuma gitmişti. Iphone'dan kurtulduğuma gerçekten sevinmiştim. Ama Adroidli Samsung bir süre sonra bıktırdı. İkinci telefon olarak yeniden Iphone aldım. Al birini vur ötekine. Şu an üçüncü telefonum var Lumia 920. Bir yıl oldu. Iphone ve Samsung'u aile üyelerine hediye ettim. Lumia varken bence diğerlerini konuşmayalım. Geri kalan boş muhabbet.

Daha basit bir yöntem aslında. Şöyle ki; önce tövbe edip sonra da bir abdest ve android yüklü mübarek bir telefon alarak (Note 2 tavsiyemdir) gönlünüz rahat bir şekilde androide geçebilirsiniz. Tövbe ettikten sonra birdaha ios kullanmazsanız günahlarınız affolacaktır garantisini veriyorum. Atalarımız boşuna dememiş zararın neresinden dönsen kardır. Saygılarımla

dünyanın %80 androidte anlaşabilir, bunun tek sebebi Apple'ın işletim sistemini sadece kendileri kullanıyor olması, Apple iOS'u versin bakayım -Google'ın yaptığı gibi bedavadan- piyasaya , Samsung bile iOS'a geçer...

Dünyanın %80 i Android kullanmıyo. Çoğu zorla şirket telefonu ya da elalemin küçük çocuğuna ucuz olsun diye aldığı cihazlar ya da ilk hevesle alınan akıllı(yalan) cepler şahsen eski xperia m şu an sadece çalar saat görevi görüyo.

Ah be biradederler ios ta yapmak istdiğim bir çok şeyi android te buldum.. ios daha basit ama doyurucu secenekler sunamıyor.. Haaa..Teknoloji özürlüyüm diyorsan evet iphona devam...

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir