Eski, kutusundan birçok materyal çıkan oyunları hiçbir şeye değişmiyor ve internetten dijital olarak satın aldığınız oyunlarda o sıcaklığı bulamıyorsanız yalnız değilsiniz. Ipsos MediaCT adlı bir araştırma firmasının 1.000 kişinin üzerinde yaptığı ankete göre; katılımcıların %64'ü fiziksel kopyayı dijital kopyaya tercih ediyor.
Bu orana karşılık %63'lük kesim gazetelerini ellerine alıp okumayı seviyorken %45 ve %51'lik kesim film ve müziklerinin fiziksel kopyalarını tercih ediyorlar. Ipsos MediaCT yöneticisi Ian Bramley konu hakkında şunları söylüyor; "Oyunların fiziksel kopyalarının uzun ve iyi tasarlanmış bir tarihi var. Ve bu kafa yapısının değişmesi oldukça zor. Bazı tüketiciler için de, bir dükkanın içinde gezip oyunlarını almanın büyük önemi var."