Yeni Opera Next'i şimdi deneyin!

Opera'nın Chrome motoruyla baştan yaratılan tarayıcısı sonunda ortaya çıktı! Deneyin...

Yeni Opera Next'i şimdi deneyin!

Opera'nın yenilenen Android web tarayıcısının ardından yeni işlevlerle gelen masaüstü sürümü de ortaya çıktı. Önizleme sürümünde diğer web tarayıcılarını ve eklentileri andıran bazı işlevler var.

Çekmişim tabanlı yeni masaüstü Opera, favori sitelerinizi sekme içerisinde büyük kutucuklar halinde gösteren ve onlara hızla erişmenizi sağlayan Speed Dial, yukarıda gördüğünüz web alıntı aracı Stash ve adres çubuğuna yazdıklarınızı tamamlamakla kalmayan, aynı zamanda Google ve Twitter gibi sitelerde arayan Smartbox gibi işlevlerle geliyor.

Opera ve Opera Mail, kullanıcılardan gelen yoğun istekten dolayı artık beraber sunulmuyor. Opera Mail'i şu an tek başına çalışan bir yazılım olarak indirmeniz mümkün.

Opera Next'i denemek istiyorsanız onu bu adresten indirebilirsiniz.

Zeynel A. Öztürk

Okuyucu Yorumları

Toplam 19 Yorum

non 7z archive diyo bunu açmak için illa 7zip mi indirmemiz gerek yani illa

"Chrome motoru" Anlaşılan artık operayıda kullanamayacağız. Eski hali daha güzeldi.

Opera'nın daha çok yol gitmesi lazım. Firefox ve Chrome'un tırnağı olamaz. Hele ki mail de kaldırıldı, tam oldu.

"çekmişim tabanlı"??? Noluyo burda ya

isme bak hizaya gel.. ah opera ahh :)

ah be opera, ilk göz ağrımdım sen, yer imlerim şifrelerim notlarım epostalarımı sana emanet etmiştim ben kendine çok iyi davran opera

ah be opera, ilk göz ağrımdım sen, yer imlerim şifrelerim notlarım epostalarımı sana emanet etmiştim ben kendine çok iyi davran opera

>Çekmişim tabanlı yeni masaüstü Opera, bu ne demek ? ayık kafa editör istiyoruz :D

yeminle operadan iğrendim ne rss desteği kalmış ne e posta istemcisi torrent istemcisi de yok, o çok sevdiğim sol kenar çubuğu yok olmuş sadece internete girip göz atmak için bile kullanılmaz kendimi aldatılmış gibi hissediyorum

olmamış hiç korktuğum başıma geldi batırmış yeni chrome moturuyla operadan soğudum resmen yer imi gitmiş cep diye saçma sapan bişey yapmış yer imi klasörleştrme gitmiş turbo kırpılmış hızlı erişim çok kötü kırpılmış ayarlar kısmı kırpılmış vs vs batmış resmen eski operaya devam bn 12 sürümde kalırım artık...

eski opera daha hızlıydı bunda biraz yavaşlama sezdim :S

Berbat ötesi 5 kuruş etmez, etsede değmez.

geliştirme sürümü beyler dağılın.daha stabil sürüm çıkmadı operaya ait bir çok özellik eklenerek yeni stabil bir sürümde belirttiğiniz bir çok özellik gelecektir.

@29 May 2013 14:49 Her şeyi bilirsiniz zaten. Mesele chromium alt yapısına geçmiş olması. Problem bu. Yandex browser gibi olmuş. Böyle bir şey istenseydi gider yandex kullanırdık.

@29 May 2013 14:57 opera nın resmi sayfasında developer bloğunda eski bir çok opera özelliğinin geleceğini açıklandı sen niye hemen atar yaptın ki

eğer full sürümüde böyle olacaksa kesinlikle çıkarmasınlar .resmen operanın intaharı bu :) kim kullanır bunu :) android son sürümüde zaten kötü...

Çekmişim tabanlı mı! :D

Opera presto motorunda çok direndi ama geri kaldı diğerleri tarafından büyük fark yedi,madem o kadar iyiydi eski sürümleri neden %2 kullanım oranını aşamadı kaç yıldır..Kendine has bazı özellikleri kaybetmiş olsada webkit'e geçmesi gerekliydi..Daha final sürüm çıkmadı hemen eleştirmeyelim..

çok yavaş en iyisi opera 1.14

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir