Vodafone'dan dijital dönüşüm hareketi

Vodafone Türkiye, yeni dönem stratejilerini açıkladı, yeni yerli cebinin müjdesini verdi!

"Mucizeler Vodafone'da işte bu kadar kolay"

"Mucizeler Vodafone'da işte bu kadar kolay"
Blade V

"Mucizeler Vodafone'da işte bu kadar kolay"

Vodafone'nun yeni marka kimliğinin de bu atılımının bir ayağı olduğunu belirten Öğüt şöyle konuştu:

"Marka kimliğimiz ile pazarın cesur, dinamik, hep bir çözüm bulan, dengeleri değiştiren aynı zamanda canayakın, dürüst, kendinden emin oyuncusu olduk. Markamız da artık Türkiye pazarında kendini kanıtlamaya çalıştığı dönemi kapattı. Daha büyük hamleler yaparak büyüyeceğimiz yeni dönemde odağımızı tek ve güçlü bir marka amacı etrafında toparladık. Teknolojinin hayatımıza getirdiği küçük mucizeleri, Vodafone'nun kolaylık konsepti ile birleştirip "Mucizeler Vodafone'da İşte Bu Kadar Kolay" diyoruz. Yeni reklam kampanyamız ile de Türkiye'nin dijital dönüşümünün kitleler ile buluşmasını amaçlıyoruz. Vodafone Türkiye olarak daha iyi bir gelecek için iletişim teknolojileri ile Türkiye'de herkese ilham vermeyi sürdüreceğiz."

Öte yandan toplantıda 4G süreci ile ilgili sorulara yanıt veren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel, şöyle konuştu:

"Vodafone Grubu bugüne kadar 14 ülkede 4G'yi hayata geçirmiş bir operatör. Bazı önşartlar sağlandığı takdirde 4G için hazırız. Öncelikle baz istasyonları arasında fiber transmisyon ağınının tamamlanmış olması gerekiyor. Bugün itibariyle mükerrer yatırımlar yapılmaması ve ülke kaynaklarının daha etkin kullanılması için fibere erişim şartlarının belirlenmesi için beklediğimiz regülasyon kararları var.

Bir diğer ön şart ise veri gelirlerinin artması ve akıllı telefon penetrasyonunun yükselmesi olduğunu düşünüyoruz. Bunun da en önemli göstergesi akıllı telefon penetrasyonu. Bugün sadece her 4 aboneden biri akıllı telefon sahibiyken, 4G lansmanı yapılan ülkelerde bu oran %50'den fazla. Bu seviyelere gelindiği takdirde, operatörlerin 4G yatırımlarını gerekçelendirecek kaynakları olacak. 4G'ye geçiş için bir diğer önemli konu da tüm paydaşların etkin bir biçimde diyalog kurarak süreç ile ilgili önerilerini paylaşmasıdır. Ayrıca kaynakların daha etkin kullanılması adına şebeke paylaşımının şehir içinden ziyade sadece nüfus yoğun olmayan bölgelerde, şehirdışında ve  karayollarında hayata geçmesinin gerektiğini düşünüyoruz."

BASIN BÜLTENİNDEN DERLENMİŞTİR

Okuyucu Yorumları

Toplam 10 Yorum

yerli üretimmi?iyide vadafone yerli bir firma degilki

@19 Kas 2013 18:34 dış ülkelerden getiriyorlar telefon parçalarını bitleştiriyorlar al sana yerli telefon aynı türkcell t40 da olduğu gibi

@19 Kas 2013 18:34 Yerli sayılır inciluz da... :)

Vodafone mu sakın inanmayın.! Hizmet vermeden fahiş fatura kesmekde bir numara sakın inanmayın.

Vodafone yatırım mı yapmak istiyor? Öyleyse 1 gb'lik kotalı internete servet almaktan vazgeçsin. Bu insanlık için büyük bir yatırım olur.

ismi de çok yerliymiş. Vodafon bıleyd bilmem ne..

@19 Kas 2013 20:18 niye işte yazıldığı gibi okunuyor, büyük sesli uyumunada uyuyor

hangi parçası yerli acaba telefonun, ses açma düğmesi mi? bıraksınlar bu işleri, yerli montaj desinler eyvallah diyelim..

Yerli derken herhalde İngiltere'de üretimi düşünüyorsun. Çünkü Türkiye'nin yerlisi değilsin.

dusuk fiyata btk izin vermiyor. mobil operatörler fiyatları cok intirirse cogu kullanıcı adsl kullanmak istemez. devlet kendi eliyle kendi vatandaşını soyduruyor

Sen de yorum yaz

Bu konuda okuyacaklarınız
CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir