Zeynel Öztürk

DSmart iptal fiyaskosu 2019

Aboneliğe gelince tamam, iptale gelince çağ dışı istekler

Güncelleme:  

İadeyi yalnızca Dsmart ile ilgilenen bir bayiden yaptığımı eklemek istiyorum.

Güncelleme (02.01.2019):

İptal fiyaskosu, cihazı geri iade etme sürecinde de sürüyor. Gelen SMS üzerine Dsmart cihazını teslim etmek için İstanbul trafiğinde toplu taşımayla boğuşarak bir Dsmart bayine gittim. Söz konusu Dsmart bayi, "sayım" nedeniyle cihazı bugün "kesinlikle" geri alamayacağını söyledi. Böylece cihazla ikinci kez eve geri dönmek zorunda kaldım.

Aslına bakarsanız "külüstür" diyebileceğim bu büyük ve son derece yavaş çalışan cihazı geri götürmeye meraklı değilim, ancak bu eski cihazı teslim etmezsem, bana kesecekleri faturayı bilmiyorum.

Dsmart'a geçecekseniz, düşünmeniz için bir neden daha... Bana sorarsanız hiç geçmeyin, aklınız sizde kalsın.

--

18.12.2018

İnternet, TV yayını gibi hizmetlerine yeni abone olurken yüzünüze gülen, evinize kadar koşa koşa gelen firmalar, iş iptale gelince size gerçek yüzlerini gösterebiliyorlar.

Dsmart aboneliğimi iptal ettirmek için aradığım müşteri hizmetleri, beni ilgilenmediğim tekliflerle dakikalarca oyaladı. Telefondaki müşteri temsilcisi en sonunda "ben iptal yetkisine sahip değilim" diyerek bombayı patlattı ve iptal dilekçemi yollamam bana bir faks numarası (!) ve posta adresi verdi (eposta adresi değil). Bu kısma geldiğimizde müşteri temsilcisi birden bire çok hızlı konuşmaya başladı.

İptal dilekçemi verilen faks numarasına yolladığımda kısa süre sonra bir SMS geldi. SMS'te nüfus fotokopisinin okunaklı olmadığı, dilekçeyi kendilerine ulaştırmam gerektiği yazılıydı. Sanırım buradan dilekçeyi postayla göndermem gerektiği anlaşılıyor.

Teknolojiyle yakından ilgili olan bu firmaların günümüzden bu kadar uzak ve habersiz kalmış olmaları gerçekten üzücü. Bunu kullandıkları yöntem nedeniyle değil, gitmek isteyenleri tutmak için bu yöntemden medet ummaları nedeniyle söylüyorum. Bu tür yöntemlere başvurduklarında sıkıntı yaşayanların internette birçok platformda sesini duyurabileceğini düşünememeleri, kendileri adına çok üzücü. 

Sizlere tavsiyem yaşadığınız bu tür sıkıntılarda sesinizi mutlaka çıkarmanız ve hakkınızı aramanız. Aksi halde bu tür sorunların peşinin kesilmeyeceğinden emin olabiliriz.

Okuyucu Yorumları

Toplam 35 Yorum

1 değil 2 değil 3 değil ne yapsın bu millet hiç birinin birbirinden farkı yok kime elini kaptirsan bi bakiyosun kolunda yanında gidiyor 2 aydır almadıgım internet hizmetinin faturasını ödüyorum.Turkcell çok başarılı bu konuda :-)

Ben iptal dilekçemi gönderdim. Kapatmaya da kararlıydım ama anlaşma yoluna gittim. İki üyeliğimi 19TL ve 25TL'ye indirttim. Diğer taraftan sadece 12 ay taahhüt verdim. Bir diğer taraftan açma kapama ücretini ve faizi kaldırttım. Ayrıca bütün kanalları açtırdım,

>>> Yayında bir sorun vardı. D-Smart Servisi'ni çağırdım. Sinyal ve yön kontrolleri yaptılar. Yeni LNB lazım dediler, taktılar. LNB'den borcumuz ne kadar, dedim. 120TL, dediler. Sökün dedim, söktüler. Eski LNB'yi takın dedim, taktılar. Şu anda 8 senelik eski LNB ile sorunsuz bir şekilde yayınları izliyorum, benim ihtiyacımı karşılayacak kaliteli bir LNB'nin fiyatı 30TL civarındadır. 120TL'lik LNB'yi ben ne yapayım?! Bilgisiz biri olsam, geçirecekler!

@21 Aralık 2018 19:40 İlk açtırdığımda bana pahalı bir HDMI kablosu satmaya çalışmışlardı, bendeki kablo "cızırtı yapar ve ses kalitesini düşürür" gibi şeyler söyledi cihazı bağlamaya gelen arkadaş. CHIP'de "HDMI kalitesi fark etmiyor" diye kaç defa bizzat yazılar yazanın ben olduğunu bilmiyordu...

bu yaşadıklarınızı bende yaşadım hatta ne filmler çevirdiler,kurulum öncesi verdikleri sözü servis yalanlayınca hemen 7 günlük süre dolmadan iptalini istedim ama noldu dersiniz 1 ayda anca iptal ettirdim.her seferinde gönderdiğim iptal formları teslim alınmayarak tarafıma geri geldi 7 günlük süre aşılmış dediler ve kurulumun parasını zorla aldılar..tüketici hakem heyeti başkanı istersen parayı geri alabilirim dedi ama lanet olsun deyip paralarını ödedim..konu çok uzun aslında ama kısacası bu ..

Günaydın, Zeynel! Vallaha ne yapim kahvehaneme bir uğradım. Yani SDN'ye. Biliyorsun orayı da kahvehane olarak kullanıyorum:) Köylüler ile, dinciler ile tartışıyoruz. Ne yapacaksın işte, can sıkıntısından. Siz dediklerimi yapsanız oraya adımımı atmam da yapmadığınız için mecburen gidiyoruz sohbet ediyoruz. Hani emekli olduktan sonra kahvehanelere giden CEO'lar vardır ya işte öyle birşey:)...

E-Devlet üzerinden tüm operatörlerde abonelikler gözükebiliyorsa, bu sistem üzerinde de iptal özgürlüğü olması gerekir. Bilişim çağındayız fakat değil, e-mail, faks kullanılıyor hala! Öte yandan diğerlerini bilemem ama evet, D-Smart gerçekten abonelik kısmında müşteri memnuniyetinden çok uzak firma. Dlekçeyi faks geçtiğiniz gibi, cİhazı da elden götürmeniz gerekiyor. İşlemleri böyle zorlaştırarak elinde abone tutabileceklerine inanıyorla vah zavallılara derim!

İptal ettiğim halde modem ücreti geldi iade edilen modem kendileri değiştirdiği halde başkası adına kayıtlı çıktı sonuç 75tl mecburen ödenecek iş itiraz merci bulamadım

aynı durumu benim için de sergilediler, ancak faks'ı bir marka olan firmanın server'indan atıp sizi mahkemeye veririm elimde rapor & kanıt var diyip tehtid edince iptal gerçekleştirmek zorunda kaldılar.

Zeynel, dört gündür Lexmark X364dn All in One Printer ile uğraşıyorum. 6 senelik bir makina. İçini toner kurumu kaplamış. 2 gün temizliği sürdü. Her tarafını söktüm ve makinayı temizledim. Toner'ini değiştirdim ama Drum da sorunlu çıktı. Drum siparişi verdim. Yanlışlıkla toner gönderdiler. Yazıcıyı USB üzerinden çalıştırabilmek için çift yönlü yazdırma tikini kaldırdım. Şeytanın aklına gelmez. Yazıcının doğru düzgün bir ScanSoft'u da yok. Scan'i PDF olarak kaydetmesi lazım. >>>

>>> Bu noktada da imdadıma Foxit Phantom PDF, Nitro PDF ve APC'nin "File from Scanner" fonksiyonu yetişti. Bu fonsiyon sayesinde Scanner'dan direk PDF çıktısı alabiliyorum. LibreOffice'te niye böyle bir özellik yok anlamıyorum. Neyse ki yazıcı artık hazır. Drum'ı bekliyorum. Bu eski yazıcıdan muhteşem çıktılar alacağım. Toner'i de muadil ve gayet iyi. 80TL'ye harika muadil tonerler var...

Makinayı verenler 3 defa toner doldurtmuşlar, Zeynel! Drum'ı da hiç temizlenmemiş ve değişmemiş. Bu yüzden makinanın içi toner kurumu olmuş. İnsanlara tavsiyem toner doldurtmamalarıdır. Muadil toner kullansınlar. Muadil toner'i olmayan yazıcıları da almasınlar...

Zeynel, drum geldi ve yazıcı harika oldu. Sıfır sorun!

Zeynel, fax istemelerinin belli nedenleri var. Bu konuda onlara hak veriyorum. Fax'ı olmayan insanlara da HelloFax'ı tavsiye ederim. Bir hesap açmanız yeterli! 5 adet ücretsiz fax gönderme hakkınız var. Güvenilir bir site. Diğer taraftan hızlı konuşmaya gelince. Bu bir satış taktiği ve arkaplanda konuşan kişinin dışında konuşmalarınızı dinleyen ve direktif veren başka biri daha var. Hızlı konuşuyorsa, teslim olacak demektir. Yani bu müşteri için bir avantaj aslında. Kısaca karlı çıkabilirdin...

@01 Şubat 2019 08:57 Faks istemenin nedenleri olabilir, neden üretmek kolay. Bu nedenleri ortadan kaldırmak gerekiyor, 2019 ve hatta çok daha öncesi itibariyle. "Karlı çıkmak" gibi bir derdim yoktu, bir ticaret veya alışveriş olarak düşünmedim iptal etme olayını.

Hızlı konuşmanın teslim olacak değil "teslim oldum" demek olduğunu zaten biliyorum. Burada altını çizdiğim şey bu hızlı konuşmanın bir saygısızlık olduğu.

Olaylara "iyi yanından" bakmak güzel ama aslını ıskalayıp, "iyi yanının" içinde yaşamak başka bir şey.

>>> Discovery ID ve Viasat History için bile abone olmaya değer. Her belgesel bir kitaptır! Şimdi nasıl belgesel seyredeceksin? Digiturk daha da beter. Yaptığım pazarlıktan sonra iki odada da 45TL'ye 1 ay boyunca herşey var. 3 paket sigara parası. Keşke pazarlık etseydin!..

>>> Ben pazarlık ettikten sonra kardeşim "Ben de pazarlık edeceğim lan!" dedi ve internet dahil aylık aboneliği 50TL'ye düşürttü. 2-3 ay önce oldu bu olay. Söylüyorum D-Smart, Digiturk'ten çok daha iyi! Ben Digi de kullandım, Zeynel!..

>>> Kardeşim, otomobili için telefon tutacağı almış. Galiba Mediamarkt'tan 40TL'ye satın almış. Benim Migros'tan 10TL'ye iki tane aldığımı duyunca küplere bindi çocuk!:) Tutacaklar hemen hemen aynı...

>> Ofise Samsung'tan bir yazıcı aldım. Yıllar önce internetten 360TL'ye. Muadil toner'i de var. Harika bir yazıcı. Odama da bir tane lazımdı. Muhsebeci bizde bir Lexmark X364dn var, dedi. Yazıcının içini dışını temizledim. Bakımını yaptım. Firmware'ini yeniledim. Driver'ı hafiflettim. Yazılım uyumunu sağladım. Muadil drum ve toner aldım. 200TL'ye 6000TL'lik sorunsuz bir printer'ım oldu. 4 sene önce Vestel bir kampanya düzenliyordu. Çok güzel bir FHD TV'yi 1000TL'ye yazlığa aldım. Görüntü harika.

>>> Bugün araba alacak olsam, 97000TL'ye EGEA Lounge Plus AT6 110HP satıyorlar. 20000TL'lik 80 HP güç artışı sağlayan Chip Tunning, fren diskleri, kule askısı, Pedal Commander, deri döşeme, egzos sistemi, özel hava filtresi, açılır tavan, Xenon dahil dört dörtlük bir modifiye ile o arabayı ben Mercedes ayarında lüks bir araba haline getiririm. Ne işim var Mercedes ile! 117000TL'ye işi bitiririm. Her rengi var, yedek parçası, tamiri, bakımı ucuz, garantisi de süper. Daha ne olsun, Zeynel?..

>>> Geçen gün de 257TL'ye internetten WD Elements 1TB - Sıfır - Faturalı - 2 Yıl Garantili taşınabilir HDD siparişi verdim. Bugün elime geçti. Sence bu ürünü MediaMarkt'tan veya Vatan'dan alsam ne kadar öderdim? En az 400 ila 500TL arası bir miktar öderdim...

Evet, Zeynel; WD Elements 1TB Vatan'da 408TL. Mediamarkt ise beni şaşırttı: 329TL...

D SMART TV VE 4mbit MODEMLI internet baglattim bana modem 300 metreden çeker 4 megabit rahat yeter denilmisti ama lanet olsun öyle bir tongaya dusurmuslerki beni ilk gun anladigimda iptal icin aradim 120 tv +120 toplam 240 tl internet aktivasyon icin cayma bedeli çıkardılar teslim icinde bir sürü yokuşa surmeler bunları tuketici hakem heyetine şikayet edecegim sonrada her türlü ilgili yerlere bildirecegim telefonda başka sözleşme imzaladıktan sonra başka konuşuyorlar bunlar aklı olan uzak duru

vodafone internet'de aynı işkenceleri yapıyor.

akıllı olun dsmart pişmanlıktır

tivibu satan bilgili arkadaşlarda harikalar yaratıyor sattıkları paket neleri kapsıyor haberleri yok.Ben anlatınca da çok güzel şaşırıyorlar, ama ilginç olan sistem eve bağlandıktan 6 ay sonra abonelik başlatmaları.Tabii ki başlamayan aboneliğide sonlandırmak için altı ay beklemeniz gerekince işler saçma bir hal alıyor.Neyseki 2 yıl sonra ;)) sorunsuzca aboneliği bitirip ilişkimiz son verebildik.Aman dikkat al birini vur ötekine.Hepsi birdiğerinden beter. Elini kaptır kolunu alamazsın

Yüzlerce binlerce mailbox'ı ve çok daha fazla PC ve mobil aplikasyonu olan şirketler var. Alis'ları falan saymıyorum. Tanrı yardımcıları olsun...

Size sonuna kadar katılıyorum. Sakin üye felan olmayin

Blockchain ve Bitcoin hakkındaki detay bilgilerin hepsini tamamladım, Zeyno! Geriye birşey kalmadı. Evet, harika hissediyorum...

Hacker'lar gönderdikleri virüslerin hepsini yakalayıp Virustotal ve Comodo Valkyrie'ye gönderdiğimi öğrenince bir daha virüs göndermediler:) Gönderilen tüm zararlıları Virustotal ve Comodo Valkyrie'ye yükleyin! Böylece hacker'ın yeni türevler üretmesini de büyük ölçüde engellemiş olursunuz. Comodo Valkyrie'de bir hesap açın ve File Hunter'ı yükleyin! Yazılım bilinmeyen dosyaları tespit ettikçe otomatik olarak server'a yükleyecektir...

Bu tür mail'leri e-posta istemcinizdende spam olarak işaretlemeyi unutmayın!..

aynı iptal süreçlerinden bende geçtim ama ben size daha komik bir vaka anlatayım. DSMART'a bayiden satın aldığım smartkart ile abone oldum. bu abonelikte smartkartı kendi uydu cihazınıza takarak aktive ediyorsunuz. neyse uzatmayım bir nedenle sahibi olduğum smartkartı kaybettim. müşteri hizmetlerine yeni bir smartkart alarak aboneliğime devam etmek istediğimi söyledim ve sürpriz:

......yeni smartkarta geçersem mevcut 1 yıllık taahhütümü iptal edeceklerini ve yeniden abonelik yapmak zorunda olduklarını taahüt bozulacağı içinde ceza ödemek zorunda olduğumu söylediler. ne yaptıysam ne söylediysem ikna edemedim. ben taahütü bozmuyorum sizin aboneniz olarak kalmak istiyorum ceza neden filan çok dil döktüm ama nuh dediler peygamber demediler. tamam kardeşim cezayı ödeyeceğim ama artık abone olma istemiyorum dediğimde de malum :)

Artık sigarayı bırakıyorum, Zeyno! Dünya değişti, herşey akıllandı, tabii ki sigaralar da! Artık akıllı sigara kullanacağım. Orijinal SX Mini G alıyorum. Zararı ve maliyeti benim için çok düşük. SX Mini G'yi bir ay kullandıktan sonra bir inceleme yayınlayacağım. Artık zaman akıllı sigara zamanı! Sigarayı tamamen bırakmak için en iyi yöntem akıllı sigaradır...

1 turkcell 2-d-smart uzak duracaksın! zor kurtuldum

Sen de yorum yaz

Takip Edin

 

Turhost