Asrın deneyinde bu kez de kuş krizi!

CERN'deki asrın deneyinde, bugüne kadar yaşanan en garip sorun yaşandı. Sorumlusu ise minik bir kuş.

  • Ümit Öncel
CERN'in deneyinde bu kez de kuş krizi!
Dev deneyde bu kez de bir kuş yüzünden problem çıktı!

Asrın deneyinde ortaya çıkan sorunların ardı arkası kesilmiyor. En son gelecekten gelenler tarafından engellenilmeye çalışıldığı öne sürülen deneyde bu kez de kuş krizi çıktı. Geçtiğimiz günlerde 27 kilometre uzunluğundaki dev yer altın tünelinde ısı büyük bir hızla artmaya başladı. Normalin 4 katına ulaşan ısı artışına yol açan sebep ise oldukça ilginç.

Sistem hemen kapatıldı ve konuyla ilgili bilim adamları sorunu araştırırken son derece karmaşık cihazlardan birine sıkışmış ufak bir parça ekmek buldular. Tahmin edeceğiniz gibi bu çapta bilimsel bir deneyin en önemli teknik aksamlarının birinde olmaması gereken ekmek parçasının nereden geldiği ise henüz netlik kazanmadı. Ama CERN'deki bilim adamları arasında en yaygın teori, bu ekmeğin içeri girmeyi başaran ufak bir kuşun ağzından düşmüş olabileceği.

Bilim adamları bu "teknik aksaklığın" deney esnasında meydana gelmesinin, oldukça ciddi sorunlar doğurabileceğini söylediler.

Okuyucu Yorumları

Toplam 26 Yorum

bişe yapacakları yok bahane atıp duruyorlar

Televizyonda izlediğim kadarı ile içeriye girerken bir sürü güvenlik kapılarından geçiyorsun özel şifreli kapılar odalar var. O kadar iyi korunan bir yere bir kuş nasıl girebilir akıl almıyor... Fakat ALLAH'ın yacağı işi de kimse bilemez...

yaw kardeşim tabii kuş diyecekler, birileri çıkıpta "yahu ben sabah peynir ekmek atıştırıyordum bi ekmek tanesi düşüvermiş ne olur yani ?" dermi hiç ???

eğer derse bu deneye katkıda bulunanlar msluğu kısmazlarmı? hatta kapatabilirler bile ve kaç kişinin kellesi gider sizce?

zavallı kuş...

peki eğer içeri kuş girdiyse çıktığından da emin olmaları gerekmez mi? eğer bir ekmek tanesi düştüğünde dağılıp daha küçük parçalara ayrılarak etrafa saçılmıyorsa bu ne saçmalıktır? daha bir sürü ekmek tanesi ve onları yemek isteyen bir kuş hala içerde demektir ???

artık daha ne diyeyim?

Ekmeğin iletken olduğunu bilmiyordum :\

Bitiremeyecekler bu deneyi.

Milliyette okuduğuma göre ekmek parçası yüzünden bozulmuş.Hangisi doğru acaba???

"gelecekten müdahale ediyorlar"

Bu deney ellerinde patlayacak benden söylemesi.

Allah'ın hikmeti...

ben bu deneyin yapılacağına dair haberleri duyduğumda mutlaka sürüyle sorun çıkacağını tahmin etmiştim ve çıktı daha neler çıkar bence

Yerin o kadar altında ne arıyorsa.

Deneyi sabote etmek için gelecekten bir kuş mu gönderilmiş diyosun yani , şimdi anlamadım ben , nooluyo orada yaw ?

Şu deney sonucu ne olacak merak ediyorum.

İnşallah dünyanın sonu gelmeden bunu deneyebilecekler...

Her defasında kesin bi aksilik çıkıyor. Tabikide çıkmayacak değil ama bu gidişlede beceremicekler bunlar.

umarım hep aksilik çıkar

yani diyosun ki trilyarlarca para harca inşa et onca adam çalıştır en gelişmiş makineyi yap bi kuş içine girebilsin ama öyle mi protonun kaçamadığı yere kuş girmiş tebrikler

YAPARLAR İNŞ

Dünyanın sonu mu bırakın bu paranoyları arkadaşlar korkuan ağlamanız yakın batıdan beri bir gürleme ile siyahlık görürseniz besmele çekin yeter:)

bence orada bi türk çalışıyor.. :D:D normal öğle yemeğini yemin sofra bezini silkelemiş...

zombiler inecek

hep bir aksilik bunda bir iş var

Oha ya.Kulaktan dolma bilgilerle atarsın da, gelecekten kuş geldi engelledi filan n'apıyorsunuz abi? Bilim kurgu filmi çevirmiyoruz.

Bu deney elinde sonunda yapılacaktır. Bilim adamları hiçbir zaman yılmaz. Hatta bu deneyi birkaç kez daha tekrar edeceklerdir. Bu deney sonucunda Fizik açısından büyük bir adım atılacak. Belki insanoğlunun uzak yıldızlara gidebilmesi, ışık hızından daha hızlı araçların yapılabilmesi sağlanacak. Bazı arkadaşlar Dünya'nın sonu gelecek, inşallah hiç yapılmaz gibi yorumlar yazmışlar. Ben sadece o yorumlara gülüyorum. Biz Türkler Bilim ve teknoloji açısından hem düşünce hemde teknolojik olarak malesef çok geriyiz.

Yahu dünya'nın sonu diye tırsanlar başka zaman da ölüm Allah'a kavuşmaktır hakkımızdır diyor. Ne çelişkidir bu arkadaş?

Sevdim ben bu kuşu :-)

kesin benim besledigim muhabet kuşudur 2 hafta önce kaçmıştı bidaha gelmemişti

Sen de yorum yaz

 

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play

Turhost

İlginizi çekebilir

 

 

Turhost