Beklenen müjde sonunda geliyor!

Windows Phone 8 kullanıcılarının belki de canını en çok sıkan sorun, GDR3 güncellemesi ile bitiyor!

Beklenen müjde sonunda geliyor!

Windows Phone platformuna sahip ilk akıllı telefonların piyasaya çıkışından itibaren eleştiri konusu olan farklı uygulamalar için ayrı ses seviyelerinin eksikliği sene sonuna doğru çıkması beklenen GDR 3 güncellemesi ile giderilecek. Neowin sitesinin haberine gore Microsoft, halen üzerinde çalıştığı yeni güncelleme ile ses seviyesi problemini çözmenin yanında diğer kullanıcı taleplerine de eğilecek.

Sık değiştirilen ayarlar ve Wifi ile Bluetooth gibi fonksiyonlara kolay erişim sağlaması ve bir Bildirim Merkezi gibi iyileştirmeler de içermesi beklenen gelecek GDR güncellemesinin kesin çıkış tarihi ise henüz belli değil. GDR2'nin bile henüz dağıtılıyor olması ve yaşanan gecikmeler, GDR3'ün erken geleceği konusunda çok umutlu olmamızı da engelliyor.

Okuyucu Yorumları

Toplam 28 Yorum

WindowsPhone 2 seneye kadar anca yakalar androidi ancak yakalayınca da androidin işi biter. Bence.

@01 Eyl 2013 19:47 Tabi android yrinde sayarsa ha ha ha :)

@01 Eyl 2013 22:44 zaten sayıyor

@01 Eyl 2013 19:47 androidin işi zor biter ucuz alternatif sunduğu için çok zor. androidin yerinde sayması için satışların durması veya azalması lazım.komik olmadan önce windows satışlarına bakın.daha önemlisi de windows zaten 10 model telefon için bir sene de güncelleme veriyorsa burada google ı kutlayıp alkışlamak lazım.apple dan sonra windows fanları çıktı.bir işletim sisteminin başarısı satışları ile belli olur.daha önce ve hala devam eden apple ın satışlarına bakarsanız anlaşılır.dünya genelinden bakın duruma mahallenizden değil.....

@01 Eyl 2013 22:44 hhahahaha ne güldüm ya çok komikmiş admin kardeş

nihayet yani 3 yıldır aklınıza gelmedi mi bu

@01 Eyl 2013 19:56 sallama. wp8 2012 ekimde yayınlandı.

@02 Eyl 2013 00:44 her sürüme yeni tarih vermek gerekirse ios7 daha yayınlanmadan bildirim merkezli geliyor :)

Bi zahmet çalışanları daha fazla eğitsinlerde erken versinler bi amberi 2 aydır bekliyoruz

Sık sık güncelleme yapsalar da insanı hasta etmeseler bişey için aylarca bekliyoruz. Koskoca firma ufak olsa bişey demiycem

Lumia 920 sahibiyim amber güncellemesini Nokia software update de yukledim

@01 Eyl 2013 20:42 amber gelmedi ki daha sadece gdr2 geldi.

GDR3 ün çıkışı ile beraber bir lumia alacağım beklemedeyim.

@01 Eyl 2013 21:27 Valla hiç bulaşma pişman olursun ben aldım 8 kez servise verdim ne değişim yapılıyor ne tamir mahkemeliğim şu anda

Söylentiler doğru çıkarda GD3 güncellemesi ile , full hd ekran 4 çekirdekli işlemciler ve 4 çekirdekli ( adreno 320-330 vb ) grafik kartlarıda gelirse windows phone ; kimse tutamaz artık bu işletim sistemini.

@01 Eyl 2013 22:24 full hd yi napacan ne izlicen full hd den daha önemli çok eksik var daha. Telefonda daha doğru düzgün kullanışlı sistem yok yarım yamalak deneme sürümü bir sistem var ama adam hal full hd diyor

Gelse de umurumda değil artık 920'yi satıp htc one aldım kafam rahat. Aklı olan wp'den uzak durur :D

Mesele akla gelmemesi değil, Microsoft'un Windows Phone gibi 0'dan yazılmış bir işletim sistemini her şeyiyle hazır sunmak için vakti yok. Android büyüdükçe büyüyor, iPhone'lar popülerliğini yitiriyor ve bir sürpriz olmazsa piyasayı değiştirebilecek tek firma Microsoft. Maalesef bunun geç farkına vardılar ve Windows Phone 7'yi kullanıma hazır olmayan bir işletim sistemi olarak sunmak zorunda kaldılar. Aynı şey Windows 8 için de geçerli, MS tablet piyasasına yeniden girmek için üzerinde çok durulmamış yarım bırakılmış bir işletim sistemi sundu. Ancak gelecekte ikisinin de başarılı olacağına inanıyorum.

6 ayda bir güncelleme çıkaramadılar.. Bu ne sorumsuzluk yaa.. Hala bildirim sorunları mevcut..

Wp8 gelmiş geçmiş en iyi işletim sistemidir . Bir senelik sistem olmasına rağmen. Yıllanmış rakiblerine gereken korkuyu vermiştir.

Haberde bahsedilen ses ayarı başta evet neden ayrı ayrı ayarlanmıyor desenizde sonradan alışıyorsunuz önemsiz geliyor. Hatta güzel bişey cihazınızdaki tüm sesler tek biyerden kontrol edilebiliyor umarım değiştirmezler ama... Windows Phone tam 3 senelik bir işletim sistemi hatta bu aynın sonunda 3. yılını dolduruyor. Bu kadar sürede bildirim merkezi yok ve bildirimler ya gelmiyor ya da gecikiyor ama hala Microsoft çözemiyor sorunu. Amacım kötülemek değil bunun dışında kullandığım en güzel işletim sistemi arayüzü şık ve modern, animasyonlar çok başarılı, her açıdan süper hızlı. Ama Microsoft bildirim konusunu beceremiyor ve gelirse bile iOS ve Android kadar iyi bildirim merkezi yapamaz asla.

@02 Eyl 2013 01:49 wp 8 ile her şey baştan yazıldı o yüzden zaman bulamadılar diye düşünüyorum. ama yine de yavaş gelişiyor öicrosoft tarafından önem verilmiyor.

@02 Eyl 2013 01:49 Valla işi gücü olmayan alışır ama ben alışamadım. Çünkü her sabah işe gitmek için alarm kuruyorum. Ama müzik dinlerken falan sesi kıstığımda alarmı da telefon seside kısıldığı için ne arayanı nede alarmı duyuyorum o yüzden sorun. Kaç kez işe geç kaldım bu yüzden. Bu gibi sorunlar son kullanıcı için önemlidir ve bunu kısa zamanda gidermeleri gerekirdi. Kamera yeterliydi ama Microsoft ile Nokia saçma sapan kamere uygulamaları ile uğraşacağına önceliği buna verseler daha iyi olurdu bence. Sonra geliştirebildiği kadar stabilite kamera gibi şeyleri geliştirsin dursun. Mesela kullanışlı bir telefon rehberi Bluetooth ile işaretleyip video ve müzik gönderme, dosya yönetici, bildirim çubuğu bunlar en önemli eksikler ama onlar kamera geliştiriyor sürekli.

@03 Eyl 2013 23:20 yazılımcı olarak nokia mühendisleri geçerse wp nin dahada iyi olabileceğini düşünüyorum çünkü telefonu yapanalr yazılımını daha adapte ederler

Android kullanan arkadaşlar acaba her güncellemeyi zamanında ve her cihaz için alabiliyor musun 1.5 yıllık bir işletim sistemi için iyi yol kat ediyor. Google korkusundan resmi uygulama yayınlayamıyor birde bu açıdan bakın

Ne ilkel bir işletim sistemidir bu windows...

@02 Eyl 2013 08:04 android de windows desktopun kopyası

Microsoftun hataları var fkat yerin dibine sokacak kadar değil bir iki senesi var daha wp bin tabi tlfda oyun oynayan kurcuklayanlar için onun dışında gayet stabil hızlı ve akıcı. Microsoft kimseye zorla satmıyor tlfları isteyen alıyor istemeyen almıyor.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play

Turhost

İlginizi çekebilir

Turhost