Google'a özel IE8; hem de Google'dan...

Google bir süredir IE8'i kendi sayfalarından indirilmeye sunuyor. Ama bu IE8 bildiğiniz IE8 değil!

Bayram değil, seyran değil, Google bizi niye öptü?

Bayram değil, seyran değil, Google bizi niye öptü?

Kısacası Google, IE8'de yer alan neredeyse tüm Microsoft bağlantılarını kesmiş ve yerine Google bağlantılarını koymuş. Varsayılan arama motorundan tutun da diğer Google hizmetlerine kolay erişim hakkı tanınmasına kadar hemen her detay Google için yeniden ayarlanmış. Üstüne üstlük, IE8'e kendi araç çubuğunu eklemeyi de ihmal etmemiş...

Microsoft'un IE8 kurulumunda kendi tarayıcısını varsayılan tarayıcı olarak atamasının ve tekelleşme iddialarının tartışıldığı şu son dönemde, Google'ın birkaç aydır sessiz sedasız, optimize edilmiş IE8'i indirmeye sunması oldukça ilginç. Üstelik aynı uygulama Firefox için söz konusu değil; Google, sadece Firefox için araç çubuğunu bir eklenti olarak indirmeye sunuyor.

Eğer siz de Google için optimize edilmiş bir IE8 sürümünü kullanmak isterseniz, aşağıdaki bağlantı yardımıyla bu sürümü indirebilirsiniz:

Download: Internet Explorer 8 - Google sürümü

Bu haberin hazırlanmasına vesile olan forum kullanıcımız OğuzxPc'ye teşekkür ederiz... İlgili forum başlığına buraya tıklayarak ulaşabilir, konu hakkındaki görüşlerinizi diğer CHIP Online ziyaretçileri ile paylaşabilirsiniz...

Okuyucu Yorumları

Toplam 23 Yorum

Bir tek adını chrome yapmamış yani :)
ben ms bin yerinde olsam dava açarım.

ben ms in yerinde olsam kendi chrome-umu çıkarırdım

iyi yapmışlar kullanıcılarına kolaylık sağlamışlar bunda ne var

Yazılıma müdehale etmemiş ki! Her kullanıcının yapabileceği değişikliklerle google ayarlı hale getirmiş :d

Adamlar komplekssiz abi! müşteriye ulaşmak için her yol mübah... Aferin google! seni seviyorum goooooooooooooooooogle!!!!!!!!!

Şimdi birileri çıkar para mı veriyor sana google falan filan der... Yahu neredeyse internet hayatımın %90'ını, normal hayatımın %30'unu müthiş bir şekilde ve mükemmel bir destekle kolaylaştıran bütün uygulamaların ücretini, reklam ve sponsorluklarla zengin şirketlerden temin edip bana BEDAVAYA hizmet sağlıyor!

ALLAH'INI SEVEYİM GOOOOOGLE! SENİ SEVİYORUM GOOOGLE!!! SENİ SEVİYORUM GOOOGLE!!!! SENİ SEVİYORUM GOOOOGLE!!!

hahahahaha... :))))

verin eksi puanları! çekemeyenler çatlasın :d

SENİ SEVİYORUM GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGLE!!!! :D

Gogle Chrome hizli ve cok kullanisli bir internet tarayicisi. Menulerini kullanmak da cok kolay ve zevkli. :)

dava açılırmı bilmem ama bir karşılık gelir mutlaka :D

yok ya açarmı hiç. aptal olması lazım. olaya başka türlü bakın ne olursa olsun bu ie8 ve en büyük rakiplerinden biri bunu indirimeye sunmuş. sonuçta ie8 değilmi pazar payını artıracağı için hiç bir akıllı bu olaya karşı çıkmaz. hiç ms chrome alıp indirilmeye sunarmı.

Google yapınca suçsuz, MS yaparsa suçlu :)

ie8 için kim nederse desin ama ms bu ie8 için zaten geliştirilmeye tam olanak sağlamakta ie7 yada öncesinde kurulum dosyalarına müdahale edipte optimize etmek imkansızdı ancak kurulduktan sonra mümkündü ki oda virüsten etkilenmesse kurulum sonrası.

firefox ve opera elbetteki olmayacaktır çünkü birçok firma diğerleri abandıkça davalar ms ürünü kullanımına destek ve ürünleri ile birşeyler yapmak isteyenlerin sayısı artacaktır çünkü ms'in kimseye bir zararı yoktu kendi çapında çalışıyordu demiyordu firefox asla ve asla kurulamaz safari asla opera asla diyede bir katı şartlan tek kendi ürünleri kullanılacak diye birşartlanma yoktu.

Vay uyanıklar. Ortada davalık bir durum var gibi...

dava açılacak vir durum tok ki mustafaeren. Ms sevinmeli bile google gibi bir rakibi ie 8 in tanıtımını yapıyore.

Google'ı kesinlikle tebrik ediyorum, bence muhteşem bi düşünce ile yine Micro$oftu ters köşeye yatırdı. Sonuna kadar destekliyorum kendilerini...

İşin ilginç yannı hiç kullanım sözleşmesinde Microsoft kelimesi geçmiyor. Forumdaki arkadaşlar sağolsunlar farklı ağızdan konuşuyorlar. Google kafamı çok karıştırdı firefox a bu kadar destek vermiyor cidden.

Google bu tur ivir zivir islerle ugrasacagina Chrome'u gelistirmeye odaklanmali.

ms mutlaka bir karşılık verir ne olursa olsun ms bir yazılım devi kimse yokken o vardı

kesin crome os için yapmıştır bazı web sayfaları desteklemiyor google crome

kuramadım ie8 yüklü olmaması gerekiyor (Bu bilgisayarda İnternet Explorer'ın daha yeni bir sürümü algıladığıdan Kurulum devam edemiyor.) böyle bir hata ile karşılaştım

zaten bu ayarların hepsini kurulum bittikten sonra yapıyorduk. ana sayfanın google olması arama sağlayıcının google olması gerçekten güzel bir şey olmuş teşekkürler chip google OğuzxPc

Opera dava eder hemen

google bunu bilinçsiz ie kullanicilari için yaptı .ie yi ineternetin kendi sananlar var neden ff için yapmadi zaten ff kullancisi kendi kişiselleştirmelerini yapiyor sonrada o kişiselleştirmeler adami bağlıyor kopamiyor pc de en geç açilan ff ama eklentilerden yüzünden bırakamiyorum bağılılık terapisininemi başvurmali

"opera dava eder hemen"
ahahah, çok güldüm yahu, kim yazdıysa eline sağlık : )

İyi de ie ne zamandan beri geliştirilmeye açık bir program olarak dağıtılmaya başlandı. Benim haberim yoktu.

acemi bilgisayar kullanıcıları için yapıldı deniyor iyi de ben usta bir bilgisayar kullanıcısıyım. Yine de varsayılan arama motoru bing olarak ayarlandı. Hani google'a özel üretimdi. Ayrıca bizim internet explorer'ımız neden google'ın ekran görüntülerindeki gibi olmuyor?
Halen araç çubuğunun en solunda x işareti duruyor. Ne çirkin.
Özel üretim dediğin firefox gibi olur. Adres çubuğundan browse by name varsayılan olarak gelir...google'a bile uğramazsın.

Sen de yorum yaz

 


Bu konuda okuyacaklarınız
1
2
Bayram değil, seyran değil, Google bizi niye öptü?
CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir