Panasonic kurumsal çözümlere odaklandı!

Küresel operasyonlarını yeniden yapılandıran Panasonic, Türkiye'deki yatırımlarına da hız veriyor!

Panasonic kurumsal çözümlere odaklandı!
Panasonic Türkiye Genel Müdürü Ahmet Telatar

Değişen tüketici ihtiyaçları ve Pazar koşulları ışığında küresel operasyonlarını yeniden yapılandıran Panasonic, yeni "4 Şirket" sistemi ile geleceğe daha olumlu bakıyor. Tüketici elektroniğinin dev markası artık kurumsal çözümlere de odaklanırken, Türkiye'ye yaptığı yatırımlara da hız verdi.

Türkiye'deki tüketicilerin 30 yılı aşkın süredir tanıdığı marka Panasonic, TV, fotoğraf makineleri, kulaklık, kişisel bakım, kablosuz DECT telefon gibi tüketici ürünlerinin yanı sıra kurumlar için güvenlik kameraları, projektörler, profesyonel ekranlar ve kameralar gibi pek çok ürünle piyasada yer alıyor.

Tüketicilerin değişen ihtiyaçları ve piyasa koşulları nedeniyle küresel bir değişim geçiren Panasonic, "4 Şirket" sistemini hayata geçirdi. Appliances Company (Elektronik Aletler), Automotive & Industrial Systems Company (Otomotiv ve Endüstriyel Sistemler), AVC Networks Company (İşitsel Görsel bağlantı ve ağlar), Eco Solutions Company (Çevre Çözümleri) olarak belirlenen bu 4 şirketli sistem dahilinde 49 adet özerk iş bölümü yer alıyor. Her iş bölümünün kendi Ar-Ge, üretim ve satış süreçleri konusunda küresel bir sorumluluğa sahip olduğu sistem, ilk olumlu değişim sinyallerini verdi ve 2013 2. altı ayında Panasonic finansal sonuçları tekrar pozitife döndü.

Yatırımlar artıyor

Avrupa'da Cameramanager.com, Aupeo gibi büyük içerik şirketlerinin satın alınmasının yanı sıra dünyada özellikle beyaz eşya sektöründe de büyüme hedefleyen Panasonic, kendi markalı ürünlerini geliştirmenin yanında Doğu Avrupa'nın en büyük ev aletleri üreticilerinden Gorenje'ye de ortak oldu.

Endüstriyel iş yönetimi Türkiye'ye taşındı

Endüstriyel iş organizasyonunun yönetimi Türkiye'ye taşındı

2013 yılından itibaren kurumsal projelere daha çok ağırlık verme kararı alan Panasonic'in, endüstriyel ürünleri ile ilgili operasyonları yürüten Dubai Ofisi kapanarak Türkiye'ye taşındı. Uçak içi eğlence sistemleri alanında Airbus ve Boeing segmentindeki en büyük oyuncu konumundaki Panasonic, eğlence sistemlerini otomobil, feribot, ve otobüslerde de uygulamayı hedefliyor.

Enerji maliyetlerini en düşük seviyeye indiren çözümler geliyor

Tüm dünyada enerji çözümleri alanında önemli yatırımlar yapan Panasonic'in maliyetleri düşüren çözümleri Türkiye'ye gelmeye başladı. Burdur'daki bir mermer fabrikası, tüm enerjisini 2.120 adet Panasonic HIT N235 güneş panel modülü ile üretecek. Böylelikle Türkiye'nin en büyük çatı üstü güneş santrali 500 kilovatsaat enerji üreterek Mercan Mermer Fabrikası'nın enerji ihtiyacına çözüm sunacak. Şirket, LED aydınlatma ürünleriyle başta oteller olmak üzere aydınlatma ihtiyacının 7 gün 24 saat sürdüğü sektörlerdeki maliyetleri de azaltmayı vaat ediyor.

Akıllı tüketici ürünlerine yatırım devam edecek

LCD, LED, OLED, 4K ve LED alanlarında yatırımlarını sürdüren Panasonic, TV alanında halihazırda Smart VIERA TV'leri ile yer alıyor. Aynı anda iki program yayınlandığında birini TV ekranından diğerini de akıllı cihazdan gösterebilen Smart VIERA TV'ler, şık tasarımlarıyla da dikkat çekiyor. Panasonic, profesyonel fotoğraf kalitesini hafif ve kompakt tasarımlarda ve en geniş lens çeşitliliği ile sunan G serisi Lumix fotoğraf makineleriyle Türkiye'deki fotoğraf tutkunlarına ürün sağlamayı sürdürecek.

BASIN BÜLTENİNDEN DERLENMİŞTİR

Okuyucu Yorumları

Toplam 2 Yorum

Panasonic markası nedense bana hep güven veriyor.

Panasonic gibi güven temeline oturan markaya, hem dünyanın hem de Türk tüketicilerin sahip çıkması gerek.

Sen de yorum yaz

 

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir