Birbirinden güzel 192 duvar kağıdıDoğa Resimleri

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 Yorum

neden 192? 100-200 falan değilde :)) ironik:)

Sen Sorasın Diye 192 Yapmışlar :D

şekil olsun diye:)

Sayıların ne önemi var görüntüler süper teşekkürler.

çok güzel duvar kagıtları

Böyle tek tek hem bakacaksın sonra indireceksin zor yani.Şunu torrent yapsalardı da indirseydik çok mu zordu yani?

Resimler süper de tek link bişi yapsaydınız iyi olurdu.biz yine tıklardık 192 kere:D

rica etsem mazıdağı eteğinden 1-2 resim koysanız

ya indirenler varsa bi upload etseler iyi olur :D

indiremiyoz mu yaaaaaaaaa

çok güzel fotoğraflar, teşekkür ederim...

indirmek isteyenler için: ''önceki'' tuşunun yanında tam ekran görebilmek için olan butona tıklayın; resim yeni bir sekmede açılacatır bu sekmeye geçin ve resmin üstüne gelip sağ tıklayın ve resmi farklı kaydet'i seçin istediğiniz bir dosyaya kaydedin ve güle güle kullanın...

yaa 192 tane resim hepsi de birbirinden güzel.. tek tek kaydetmek çok uğraştırıcı oluyor.. Bütün resimleri topluca indirebilrceğimiz bir link koysanız çok güzel olur..

ILK 14 RESIME KADAR INDIREBİLDİM DAHA SONRASINA SABRIM YETMEDİ
192 RESİM KOYMANIZA GEREK YOKMUŞ SAYIN ÇİP :)

Hepsi birbirinden güzel ama 192 resmi indirmek kolay deil :)

windows resimleri varmı özellikle vista olanı varsa yayınlamanızı rica edeceğim

HEPSİ HARİKA

topluca indirmek mümkün olsa keşke:(:(:

seviyorum
aşk

Hepsini de indirdim. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.

ELLERİNİZE SAĞLIK.HEPSİ MÜKEMMEL GÖRÜNTÜLER.TEŞEKKÜRLER..

ya ben indiemiyorm bir türlü

@09 Şubat 2009 12:14 ustune tiklasa aaaaaaaaaaassaaaa

ya ocam k.b ama bn bunu nerden ındırecem...

Çok Saolun Gerçekten Derginiz De Bir Harika !

ya bunun bi de rarlanmış halini tek linkle indirmek mümkün olsa süper olucak ama..neden böyle herkesi uğraştırıyolar anlamadım :(

Agalar kodu nasıl alıcam

çq gÜzLmİş BaYıLDm....

duvar kagıtları harika

bu çook güzel bir resim
bu arada ben HADİSE açıkgöz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

percect the wallpaper!:)

Hep aynı fotoğrafları görüyormuş gibiyim. Sizde de aynı his uyanmadı mı? İlk kez bu sayfayı ziyaret edenler için yeni olabilir ama bence hepsi çok sıradan yenilerini istiyoruz.

çok beğendim çok güzel harika hepsi hemen hepsini indirip matbada duvar kağıdı haline getirttirip evin heryerine yapıştırtacağım bunlar duvarlara layık

BU HARİKA FOTOĞRAFLARI BİR DOSYA HALİNDE İNDİREMEZ MİYİM ?...TEK TEK KAYDETMEK,ÇOK ZAMAN ALIYOR....
BÖYLESİNE GÜZELLİKLERİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER,YAYIN HAYATINIZDA BAŞARILAR....
SEVGİLERİMLE....

bu gibi durumlar beceri işidir o güzelligi yapıpda halka sunanları teprik edmek gerekiyor bende teprik ediyorum ve saygılar sunuyorum.M.isen

cok güzel resimler daha iyisii olamazdı sizlere teşekkür ederim

çoook güzeellllllllllll

İDARE EDER ÜZGÜNÜM :D

@15 May 2012 08:07 cok cok guzel

He he ondan

he he ondan ndiyen ziyaretçi böyle şeylerden anlamıyosan bida yorum yapma lütfen

Sanane be asil senin icin kararmis ne guzeller begenen begeniyor

fotoğraflar güzel tebrik ederim

Harika cok guzel

Çok beğendim:-)

Bu resim onan üstü ben çok beyendim

çok güzel tebrikler

DUVAR KAĞITLARINI ÇOK SEVDİM EKRANIMDA ÇOK GÜZEL DURUYOR........

Gerçekten birbirinde güzel resimler bayıldım.

cok guzel resımler basarılar dılerım

Duvar kagitlari çok gec yükleniyor birazda hızlı yüklenme iyi olur

Çok guzel hepsi

Çok guzel hepsi

bence dahazlı yüklensin ve çççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllllllllllllllll

guzel degiller

Bence çok ama çok güzel duvar kağıtları var

Bence çok ama çok güzel duvar kağıtları var

Ayyy cok kötü yazık dogaya

daha büyük olsun

çook iç karartıçı

Sizde duvar kağıdı indirim

h iç begenmedi

niye gelmedi

Ben az begendim

Nasil duvar kagitlari cikacak cok merak ediyorum

Cok güzel bir resimdir

Daha fazla resim yollayn

Bence guzel degildi

Duvar kağıtları çok güzel...

harikaaaaaaa . degil

harika degince hemwn yayinlaniyo ama ciekin deyince yayinlanmiyo yavvv bu ne ia ama bu guzelmis hakini almiyayim

arkadaslar nasil b u foto

slm arkadaslar bu foto nasil

Indirilmesi nekadar zorya

Cooooooooooooooooooook guuuzellllllllll

çokkk güzel dyvar kağıtları

Sen de yorum yaz

Doğa Resimleri