LG'nin 4K TV'si çok daha ucuz! İşte fiyatı!

LG'nin fiyatını açıkladığı 4K TV'si, rakibi Sony'ninkinden "birkaç bin dolar" daha ucuz...

LG'nin 4K TV'si çok daha ucuz! İşte fiyatı!

HD ekran çözünürlüğünü ikiye katlayan 4K televizyonlar, şu an bir otomobil kadar pahalılar. Örneğin Sony'nin 84 inç'lik 4K TV'sinin fiyatı tam 25.000 dolar. Ancak görünüşe bakılırsa rekabet, fiyatın düşmesine yol açacak. LG, rakip TV'sinin fiyatının çok daha "hesaplı" olduğunu duyurdu.

LG'nin 84 inç'lik 4K TV'sinin fiyatı, satışa çıktığında 20.000 dolar olacak. Bu ise eş özelliklere sahip Sony'nin TV'sinden 5.000 dolar daha ucuz olduğu anlamına geliyor. Televizyon yine de fazlasıyla pahalı (ve hala bir otomobilden pahalı) ancak elinizde kalan 5.000 dolarla istediğinizi yapabilirsiniz.

Ne kadar yakından bakarsanız bakın keskin kalan görüntüler, ayırt edilemeyen pikseller ve neredeyse kağıt kadar ince ekranlar bize bugün çok pahalıya patlıyor. 4K TV'lerin kabul edilebilir bir fiyata kavuşması ve evlerimizdeki yerini alması biraz zaman alacak.

Okuyucu Yorumları

Toplam 19 Yorum

eşşeği sattım bağ aldım,yüreğime yağ aldım...

İyide lg nin zaten sony den ucuz olması gerekiyor bu çok normal değilmi haberlik neyi var bunun anlamadım

@02 Kas 2012 18:32 mutlaka tabii ucuz olacak kalite herzaman pahalıdır locoste nin sözü

lg kusura bakmasın ama bu kadar para vererek aldığım bir tv'nin markası sony olmalı yani 5000 dolar çok fazla bir fark değil.

65 inch samsung tv 15000 lira. normaldir

yıllarca kullanmak için Sony alırım.

@04 Kas 2012 19:29 uzun ömürlü olucaksa mutlaka sony burada marka fanatikliği değil kalite den söz ediyoruz profesyonel görüntü ve ses sistemlerinde herzaman sony öncülük yapmıştır

@04 Kas 2012 19:29 sony hezaman kaliteyi simgeler

sony iyi di lg den fakat sony ilerlemede yavaş gidiyor ve tv de çeşidi az. avrıca prc yani çin imalatını kalitesi düşürülmüştür.yani kullanılan parçalar LG nin kinden daha kalitesiz.şöyle bir olay anlatayım sizlere, elimde 2 adet kart reyder vardı ikisi de bozuk biri LG birinin markası ise SONY ikisinin içini merak ettim ve açıp bakayım dedim sony nin içi çok kalitesin duruyordu LG ye göre LG nin kisi pırıl pırıl tertemiz parçalarını görünce şaşırdım ayrıca lg nin içinden bir parça çıktı üzerine SONY yazıyordu ne olduğunu bilmiyorum?

belki sizler çokça fanatiksiniz sony konusunda ama bugün lg nin tvleri sonye hem fiyatta hem kalitede 100 basar

arkadaşlar sony ler asla başka markalarla kıyaslanamaz marka fanatikliği değil sadece kalite ve ilklerin öncüsü olmasıdır .ben şahsen çamaşır ve bulaşık makinesi üreten markadan görüntü ve ses sistemi almam elektronik başka birşey daha çok deneyim isteyen iştir benim tercihim herzaman sony olacaktır

@12 Ara 2012 00:27 Bazı arkadaşlar sony iyi diyo fakat bilmeniz gereken şuan dünyada sadece 2 panel üreticisi var biri samsung diğeride lg onun için kaliteyi ilk lg ve samsung kullanır diğerleri sadece satın alır ;)

kaliteyse herzaman sony

lg tv lerin servise dönüşü %26.5, samsung tv lerin %16, sony de ise % 1.5 servise geri dönüyor..yani sony nerdeyse hiç bozulmuyor..bunları araştırın sonra sony hakkında konuşun..

@23 Mar 2013 20:32 Servise gitmedikleri konusu doğru, çünkü 1 çocuk 1 küçük minder atsa milyarlık paneller sizlere ömür yaptırmaya kalksan yeni TV fiyatıdır

@23 Mar 2013 20:32 tabi sony pahalı oldugundan olmasın kimse sony dogru durust almıyor gereksız pahalı

çok ucuz bize tüplü yeter ver 200 tl tamam napcan 20000 $ ye oda görüntü veriyo oda :)

LG görüntü olayında en iyi firma zaten görüntü kalitesi LG den iyi bir tv görmedim özellikle 3d filmleri cok etkili hale getirmiş kaliteyi denemden görmek mümkün deil

LG tv lerinde görüntü ve ses kalitesi mükemmel derecede iyi ben şuan kullanıyorum ve cok memnunum tavise ediyorum herkese

Sen de yorum yaz

E-Posta listemize katılın

İlginizi çekebilir