Android KitKat, Nexus One'a geldi!

Dev üreticiler 2 yıllık ceplerine bile güncelleme vermezken, 3 yıllık bu efsane cep KitKat'a kavuştu

Android KitKat, Nexus One'a geldi!

Android KitKat'a imrenerek bakan Nexus One kullanıcıları, XDA'nın yetenekli geliştiricileri sayesinde artık Android 4.4'ü cihazlarına kurabilecekler.

XDA Developers'tan geliştiriciler, hack'ledikleri Android 4.4 ROM'unu 3 yaşındaki Nexus One'a uyarlamayı başardılar. ROM, tahmin edebileceğiniz gibi tamamen sorunsuz değil. Kamera henüz tam anlamıyla çalışmıyor, ekran görüntüsü almanız ise mümkün değil. ROM bazen "bootloop" olarak adlandırılan açılış döngüsüne de girebiliyor. Ancak yine de Nexus One'ınınzda KitKat'ın tadına bakabilmek heyecan verici.

Bir Nexus One sahibiyseniz, cihazınıza özel Android 4.4 KitKat ROM'una bu XDA sayfasından ulaşabilirsiniz.

Zeynel A. Öztürk

Okuyucu Yorumları

Toplam 11 Yorum

Üreticilerin saçma pazarlama stratejileri bunlar hep. 2 senelik Galaxy Note 1 (N7000) kullanıcısıyım. Samsung 4.1.2'den sonrasını vermezken CyanogenMod sağ olsun 4.3.1 yapmış bize. 4.1.2'de deli gibi kasan telefon CM'nin 4.3.1 sürümünde resmen uçuyor. En basitinden galeriyi açmak 7 8 saniye sürerken CM'nin romunda 2 saniye sürmüyor. Pazarlama stratejiniz batsın... (N7000 kullanıcıları kesinlikle CM'yi araştırın, kurun derim. Yazık ediyormuşuz telefona.)

Ben de bir şey sandım. Cynogen mod zaten çıkarıyor. S3miniye birkaç gün sonra çıkarmışlardı.

5 yıllık telefona bile geliyor ama kullanılabilir değil ki.. Ayrıca önemli olan bağımsız geliştiricilerin değil Google'ın desteklemesi. Zaten birkaç tane modeli var onu da doğru düzgün desteklemiyor.

@29 Kas 2013 17:12 Google sadece Nexus modelleri destekliyor. Geri kalan cihazları üreticilerin uygun hale getirmesi gerekiyor. Çünkü birçok farklı donanım özellikleri var cihazların ve her birine driver yapılması maliyetlerini arttırır ve bunu yapmazlar

Biz hala...

galaxy nexus?

Bu telefona 4.4 geliyo samsung s3miniye 4.2bile vermiyoo yazik..

Benim galaxy s de üç yıllık ve %95 stabil kitkat kullanıyorum, aslında 4.3.1 den pek farkı yok tek fark adı gibi.:-) ama arayüzün hakkını vermek lazım çok ''güzel''

@29 Kas 2013 19:51 benimkide htc sensation xe: halaaa 4.0.1 deyim lanet olası marka, güncelleme vermiyor. bi daha asla HTC.

one da kit kat ne işe yarar ayıptır sorması?

kitkat hikaye HTC one ye ne faydası olur diyen arkadaş ''HİÇ'' diyorum. performans fln %5-10 belki.One zati kendini aşmış.Allaha havale ediyorum o tlfonu.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir