Ücretsiz 25 farklı dosya sunucusu

CHIP Online, internet üzerinde hizmet veren ücretsiz 25 dosya sunucusunu mercek altına aldı.

  • Selim Öztürk
Ücretsiz 25 farklı dosya sunucusu
Dosya sunucuları, son yıllarda internet kullanıcılarının vazgeçilmezi olmuş durumda.

İnternetin kullanıcılar için sunduğu önemli fonksiyonlardan biri de hiç şüphesiz ücretsiz dosya depolama sunucularıdır.

Örneğin elinizde sizin için önemli olan bir dosya var ve bu dosyayı güvenli bir yerde saklamak istiyorsunuz. Bunun için harici HDD'nizi kullanabileceğiniz gibi, CD/DVD ya da Blu-ray gibi medyaları da kullanarak verilerinizi yedekleyebilmeniz mümkün. Ancak tüm bu yöntemleri kullandığınızda bu cihaz ve medyaları yanınızda bulundurmanız gerektiğini de unutmamanız gerekiyor; aynı durum diğer medya birimleri için de geçerli elbette.

Ancak internette saklanan bir veriye dünyanın neresinde olursanız olun, saniyeler içerisinde ulaşabilmeniz mümkün. Üstelik bu servisler için ekstra bir ücret ödemeniz de gerekmiyor.

CHIP Online, kullanıcılar için yedekleme maliyetini sıfıra indiren ve günümüzde artık sıkça başvurulan dosya yedekleme sunucularını mercek altına aldı. Ücretsiz hizmet veren 25 farklı sunucuya galerimizden ulaşabilirsiniz.

Okuyucu Yorumları

Toplam 13 Yorum

Blu-ray de saklamak istediğim dosyayı rapide atıcam dimi... çok zekice.. ben neden düşünemedim bunu

Bunlara yüklenen dosyalar hiç silinmiyormu acaba. Rapidi de bunların arasında göstermişsiniz ama ücretsiz yüklenen dosyalar bi süre sonra siliniyor Rapidde. Diğerleride böyle ise ne anladık bu işten.

Rapidshare'de premium üyeliğiniz olduğu sürece siz dosyayı silmedikçe rapidshare yüklediğiniz dosyalara dokunmuyor.

rapide yükliyim size bişey olmasın.... canı cehenneme rapidin!

film vidyo mp3 gibi telif hakkı olan dosyalar otomatık siliniyor dikkat

netload en iyisidir;)

TORRENT forever

kısa süreli illegal yada legal tüm paylaşımların insanlar arasında dönmesini sağlayan dengeleri incelenmiş ve dosya yedek deposu olarak nitelendirmişler. ücretsiz evet ama son indirilme tarihi itirbari ile 45 gün sonra yüklenen dosya sistemden siliniyor eğer para ödemişsen 1 yıl tutuluyor. ama gerek. blu-ray e yedeklemek istersem ki o yedeğin boyutunu siz düşünün türkiyedeki bağlantıyla artık yükleyene kadar o dosyanın silinme tarihi gelmiş olur (45 gün) hatta yüklenmeden silinir :)) neyse blu-rayler kalsın minik flash dosyamızda sürekli ihtiyac duydugumuz programcık ve boyutu kücük şeylerin paylaşılması için icat edilmiş sunucu biçimi işte ne olucakk. en kısa özet budur.

Dosyaları nette tutacağıma aynı premium parasıyla bir flash bellek alırım daha iyi.

arkadaş demiş flash bellek alırım daha iyi.doğru demiş ikincisi reklam olurmu bilmem mediafire da güzel bi upload download sitesi siz istemedikçe dosyalarınız silinmiyo.ama şöyle bişey var genelde internete konan dosyalar bozuluyor yada indirirken mi bozuluyo bilmiyorum o yüzden en mantıklısı taşınabilir hdd veya belleklerdir

windows live skydrive'ın burada bulunmaması gerçekten makalenin kalitesini düşürmüş ayrıca megaupload gibi bir depolama devide unutulmamalı

Flash bellek, BD, DVD ile bilgileri saklayabilirsiniz ama, mesela, Japonya'daki arkadaşınıza, atıyorum, 300MB, hatta 3GB bilgiyi nasıl gönderceksiniz?
Çevrimiçi Dosya Sunucuları'ndaki temel amaç, fiziksel taşıma yöntemleri ya da e-posta ile aktarılması ama maliyet ama politik ama vesaire sebeplerden dolayı verimli olmayacak miktarda veriyi üçüncü kişiler ile verimli paylaşımını yapabilmektir.
Güzel yöntemlerden biri de evimizde bir FTP sunucusu/servisi/alanı barındırmak olabilir, ama dosya sunucuları da bu işi basitçe gerçekleştiriyorlar.

internette dosya paylaşmak veya saklamak güzel bişey ama kısıtlamalı olmayacak istediğin büyüklükteki veriyi saklayabilecen....

Sen de yorum yaz